وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جریان انحرافی از پول‌های بی‌حساب و کتاب هزینه می‌کنند

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اشاره به سوءاستفاده‌های جریان انحرافی از کانال‌های مختلف، گفت: جریان انحرافی با اتکا به پول‌های بی‌حساب و کتاب و ابزارهای ارزشی به صحنه انتخابات آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دلاور صیامی شب گذشته در همایش بصیرت که در محل امامزاده پیرعمر سنندج برگزار شد، افزایش بصیرت را رمز موفقیت ملت ایران در جریان انتخابات مجلس نهم عنوان کرد و اظهار داشت: اکنون که استکبار جهانی با همراهی عوامل فتنه و انحراف به دنبال به چالش کشاندن نظام اسلامی هستند، باید بصیر باشیم تا کوچک‌ترین دستاویز را به دشمن ندهیم.
دبیرکل جبهه حامیان ولایت بیان داشت: دشمن در آستانه انتخابات با استفاده از این دو جریان تلاش می‌کند به اختلافات در داخل کشور دامن بزند تا اهداف شوم خود را محقق نماید.
وی گفت:‌ جریان انحرافی به یقین از انگلیس و آمریکا خط می‌گیرند و با قدرتی که در داخل دولت پیدا کرده‌اند تلاش‌ می‌کنند تمام کارهای خود را موجه جلوه دهند.
 
* هدف اصلی جریان انحرافی مقابله با ولایت فقیه است
به گفته صیامی، هدف جریان انحرافی شکل گرفته در داخل دولت حذف ارزش‌های الهی نظام اسلامی و مقابله با ولایت فقیه به‌عنوان خیمه اصلی نظام است.
دبیرکل جبهه حامیان ولایت ادامه داد: جریان انحرافی امروز علاوه بر اختلاس، با ورود به اکثر حوزه‌های اقتصادی زیرمجموعه دولت تلاش می‌کند بزرگ‌ترین ضربه را به نظام اسلامی وارد کند.
وی به تلاش جریان انحرافی برای پیروزی در عرصه انتخابات اشاره کرد و افزود: این جریان در تلاش است تا نامزدهای خود را از طریق سه تا چهار لایه وارد صحنه کند.
صیامی خاطر نشان کرد: فتنه 88 و عوامل آن نیز برای این انتخابات با جریان انحرافی هماهنگ شده‌اند به گونه‌ای که جریان انحرافی با اتکا به پول‌های بی‌حساب و کتاب و ابزار ارزشی قصد ورود به صحنه انتخابات را دارند.
 
*احزاب ایرانی کارنامه موفقی ندارند
دبیرکل جبهه حامیان ولایت در ادامه خاطر نشان کرد: به رغم سابقه 100 ساله احزاب در کشورمان اما هیچ‌کدام به جز جمهوری اسلامی ایران، به دلیل نداشتن برنامه مدون و منفعت‌طلبی کارنامه موفقی نداشته‌اند.
به گفته صیامی، احزاب در کشور پیش از برگزاری هر انتخاباتی طلوع کرده و هنوز انتخابات به پایان نمی‌رسد، غروب می‌کنند.
صیامی خاطر نشان کرد: متأسفانه تشکل‌ها و احزاب سیاسی در کشور به گونه‌ای عمل می‌کنند که حتی افراد مؤمن و ولایی را صرف اینکه با افکار آنان هماهنگ نیستند طرد می‌کنند و این شیوه جبهه حامیان ولایت نیست.
وی یادآور شد: برخی نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای کسب رأی و ورود به مجلس از مردم استفاده ابزاری کنند که این وظیفه ماست که مانع از چنین رفتار زشتی شویم.
دبیرکل جبهه حامیان ولایت خاطر نشان کرد: جبهه حامیان ولایت تمامی این افراد را شناسایی کرده و به مردم معرفی می‌کنیم و باید مردم نیز مراقب افراد چند چهره در این دوره حساس از انتخابات باشند.
به گفته وی، جبهه حامیان ولایت علاوه بر معرفی نمایندگان مجلس که لایحه حقوق مادام‌العمر را در مجلس امضا کردند، نمایندگان وابسته به جریان انحرافی را نیز معرفی می‌کند.
 
*بیداری اسلامی بسترساز اسلامی کردن جهان است
وی با اشاره به پیش‌گویی امام راحل(ره) در 32 سال پیش در مورد فروپاشی نظام کمونیست و حاکمیت جور و ظلم مصر، اظهار داشت:‌ بعد از فروپاشی بلوک شرق به سردمداری شوروی این بار نوبت بلوک غرب است که با تمام ادعای خود رو به اضمحلال و سقوط است به طوری که سرنگونی دیکتاتورهایی همچون صدام، حسنی مبارک و‌ قذافی از نشانه‌های بارز آن است.
وی افزود: مردم آزادی‌خواه در سراسر جهان با الگوگیری از انقلاب ایران بیدار شده و خواهان حق خود از ظالمان هستند.
به گفته وی، امروز بیداری اسلامی دیگر ریشه در خون و جان مردم و آزادی‌خواهان دارد و بدون شک این مسئله زمانی به نقطه‌ای می‌رسد که مسلمانان جهان را از زیر سلطه استکبار نجات خواهند داد.
وی به سلطه‌گری‌های آمریکا با وجود سرنگونی حسنی مبارک در کشور مصر اشاره کرد و افزود: قیام دوم مصر که الگو گرفته از خروش ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود در راه است و به‌زودی سفارتخانه‌های استکبار جهانی در مصر نیز به دست جوانان آن کشور تسخیر خواهد شد.
به گفته وی، بدون شک توطئه‌های دشمنان اسلام با بیداری اسلامی که در خاورمیانه و اروپا شکل گرفته نقش برآب شده و دیگر جایی برای نفس کشیدن استکبار و استبداد در جهان باقی نمانده است.
وی تصریح کرد: امروز دشمن در تلاش است که بیداری اسلامی را به کشور ترکیه نسبت دهد ولی ملل مختلف جهان خود به این باور رسیده‌اند که بیداری اسلامی الگو گرفته از انقلاب ولایی امام(ره) و ملت ایران است.
وی از اردوغان نخست وزیر ترکیه انتقاد کرد و افزود: کسی که اسلام لائیک را تبلیغ کرده و با کشورهای مخالف منافع اسلام و ارزش‌های اسلامی همچون اسرائیل، آمریکا تبادلات اقتصادی داشته باشد، بدون شک با اسلام نبوده و دستش در کاسه دشمنان اسلام است.
به گفته وی، ترکیه از یک‌سو با ایران اسلامی ادعای دوستی می‌کند و از طرف دیگر اجازه استقرار پایگاه‌های نظامی دشمنان این مرز و بوم را می‌دهند و این کار علامت سوال‌های زیادی دارد که باید ترکیه به ملت ایران پاسخگو باشد.
 
*افزایش بصیرت در ارتباطات دیپلماسی ضروری است
وی تاکید کرد: مسئولان در ارتباطات دیپلماسی باید با دقت و بصیرت بالا حرکت کنند و بدانند با چه کسانی تبادل‌نظر و معادلات سیاسی می‌کنند تا هر کشور کوچکی اجازه اظهارنظر و تصمیم‌گیری در مورد ما را به خود ندهد.
صیامی ادامه داد، ‌دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند در خیزش امت‌های اسلامی موج‌آفرینی کنند و با یک تاکتیک حمایت به ظاهر از مردم اما در باطن حمایت از دیکتاتورهای منطقه، امت‌های اسلامی را سرکوب کنند.
دبیرکل جبهه حامیان ولایت خاطر نشان کرد: دشمنان با اینگونه اقدامات سعی دارند جلو صدور انقلاب اسلامی و اندیشه‌های روشنگرانه آن را بگیرند.
وی تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با درک منابع ارزشمند زیرزمینی، طبیعی و جغرافیایی در کشورهای منطقه به ویژه مصر، یمن، لیبی و بحرین سعی دارند با اتخاذ تصمیم دوگانه زمینه را برای حمایت از دیکتاتورها فراهم کنند.
صیامی منحرف کردن انقلاب‌های آزادی‌بخش و مردمی منطقه و هجمه سنگین فرهنگی و اقتصادی را از سیاست‌های اصلی دشمنان خواند و گفت: آمریکا با تصویب 90 میلیارد دلار بودجه برای جنگ نرم علیه ایران سعی دارد تا اهداف خود را از راه‌های مختلف به ویژه با پرورش گروهک‌های تروریستی همچون ریگی و پ.پ.ک در کشورمان پیاده کند.
وی در ادامه به تلاش دشمنان در آستانه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین هدف دشمن در این انتخابات سرنوشت‌ساز ناامن جلوه‌ دادن کشور و ایجاد یأس عمومی برای تضعیف حضور و مشارکت حداقلی مردم در این انتخابات است.
 
*برخی با ناآگاهی دشمن را حمایت می‌کنند
وی سوءاستفاده از برخی نیروهای انقلابی و برخی مسئولان نظام را از ترفندهای دیگر دشمنان برای دسترسی به منافع شخصی نام برد و گفت: متاسفانه در این مسیر برخی با ناآگاهی دشمنان را در رسیدن به اهدافشان یاری می‌کنند.
به گفته وی، دشمن با ادبیات و ترفندها و استفاده از افراد مختلف سعی دارد اهداف شومش را در کشور ما پیاده کند و برای تحقق این برنامه‌ها در زمان‌های مختلف و حساسی همانند انتخابات وارد می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد تفرقه در بین مردم از مهم‌ترین اهدافی است که دشمن برای رسیدن به خواسته‌هایش به صورت جدی و از کانال‌های مختلف دنبال می‌کند.
وی اضافه کرد: ایجاد بیش از 160 شبکه مختلف رسانه‌ای به زبان فارسی از سوی آمریکا همگی نشان از عمق ترس و نفرت استکبار جهانی از قدرت و استقلال این نظام الهی دارد.
وی در پایان گفت: استکبار و حامیان وی در تلاش هستند تا با تصویب قطعنامه و طرح موضوع حقوق بشر به کشورمان فشار وارد کنند، اما اینگونه اقدامات هیچ‌گونه تأثیر بر روند پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد