وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ثبت‌نام بیش از 1000 اصلاح‌طلب برای مجلس نهم

رئیس‌ ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه تقریبا از همه سلایق برای انتخابات آینده مجلس ثبت نام کرده‌اند، گفت: اینکه برخی تبلیغ می‌کنند ما در انتخابات حضور نداریم معلوم نیست چه هدفی را دنبال می‌کنند.

صفرعلی براتلو رئیس ستاد انتخابات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، به ثبت‌نام اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و اظهار داشت: تقریبا از همه سلایق برای انتخابات آینده مجلس ثبت نام کردند؛ اما اینکه برخی تبلیغ می‌کنند که ما در انتخابات حضور نداریم معلوم نیست چه هدفی را دنبال می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه کسانی که دارای سوابق ممتد و متعدد اصلاح‌طلبی بوده و در ادوار مختلف شرکت داشته‌اند برای انتخابات آتی مجلس ثبت نام کردند، افزود: بر اساس آمار در کل کشور هزار نفر از اصلاح طلبان برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: اما این در حالی است که اصلاح‌طلبان در تبلیغات، مصاحبه‌ها و بیانیه‌های خود اعلام می‌کنند که در انتخابات شرکت نکرده‌اند و این یک فرافکنی از سوی آنها است.

براتلو بر همین اساس به اعتراض برخی از اصلاح‌طلبان طی چند روز گذشته در رسانه‌ها و سایت‌های متعلق به خودشان اشاره کرد و خطاب به آنها گفت: پس ادعای قبلی شما که گفته بودید در انتخابات شرکت نمی‌کنید چه می‌شود؛ حال چرا این موضوع را مطرح می‌کنید که فلان آقا یا فلان خانم رد صلاحیت شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران یادآور شد: امیدواریم طبق فرموده مقام معظم رهبری یک حضور دشمن شکن در انتخابات آینده مجلس داشته باشیم.

وی همچنین در خاتمه گفت که آمار تأیید صلاحیت‌ها در استان تهران ابتدا 747 نفر بود که به دلیل وجود یک اشتباه به 748 نفر رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد