وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

متهمان فساد مالی اخیر قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی معرفی شوند

عضو هیئت رئیسه مجلس، با بیان اینکه احتمال دارد بعضی نامزدها در پرونده فساد مالی اخیر دخیل باشند، گفت: ضرورت دارد قبل از شروع تبلیغات انتخاباتی، متهمان اصلی پرونده فساد مالی اخیر مشخص شوند تا مردم در فضایی روشن زمینه ورود کاندیدای اصلح را به مجلس فراهم کنند.

حسین سبحانی­ نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت،‌ با تاکید بر ضرورت رسیدگی هر چه سریع­تر به پرونده متهمان اصلی فساد مالی اخیر، افزود: با توصیه­هایی که در آغاز رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور صورت گرفت و تعیین آقای اژه­ای برای پیگیری پرونده و وظایفی که بر عهده قوه قضائیه گذاشته شد، توقع افکار عمومی مردم بر این قرار گرفته که هر چه سریع­تر نتیجه این پرونده و متهمان اصلی آن مشخص شوند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگرچه پرونده ابعاد مختلفی داشت و برای رسیدگی و بازجویی متهمان و جمع­بندی نهایی زمان لازم بود اما در حال حاضر که تحقیقات مقدماتی بخش عمده پرونده به اتمام رسیده و کیفرخواست تعدادی از متهمان در مرحله ارسال به دادگاه قرار دارد. توقع مردم این است که تعیین تکلیف درباره متهمان اصلی پرونده و برخورد جدی با آنان هر چه سریع تر در دستور کار قرار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس هشتم، با اعلام اینکه در آستانه انتخابات مجلس نهم قرار داریم، تاکید کرد: با توجه به اینکه احتمال دارد بعضی از نامزدها با پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور مرتبط باشند و یا اینکه حداقل در پرونده­های این چنینی دخیل باشند ضرورت دارد پرونده با سرعت بیشتری رسیدگی و تعیین تکلیف شود تا مردم با ذهنیتی روشن بتوانند زمینه حضور کاندیدای اصلح در مجلس را فراهم کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس، با تاکید بر اینکه مراحل رسیدگی به پرونده در دادگاه باید قبل از شروع تبلیغات انتخابات نهایی شود، تصریح کرد: معرفی متهمان قبل از آغاز فعالیت‌های انتخاباتی باعث خواهد شد مردم با اطلاعات و آگاهی بیشتری و در فضایی روشن نسبت به انتخاب کاندیداها اقدام کنند.

آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در جلسه دیروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه مسئولان عالی قضایی با اعلام خبر ارسال پرونده متهمان اصلی فساد مالی اخیر در هفته آینده به دادگاه گفت: تلاش‌های قوه قضائیه به مرحله‌ای رسیده که تحقیقات مقدماتی بخش عمده پرونده فساد مالی به اتمام رسیده و کیفرخواست تعدادی از متهمان هفته آینده به دادگاه خواهد رفت و دادگاه متهمان اصلی برگزار خواهد شد، امیدواریم در اسرع وقت و با رعایت تمام موازین شرعی و قانونی احکام متهمان این پرونده صادر شود./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد