وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جریان انحرافی بدتر از فتنه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و احزاب برای از بین بردن توطئه‌های داخلی و خارجی تاکید کرد و گفت: جریان انحرافی از جریان فتنه بدتر است.

سیدحسین نقوی‌حسینی گفت: ایران اسلامی در حال تدارک برگزاری باشکوه انتخابات مهم‌ترین نهاد مردم‌سالاری دینی است، زیرا به گفته مقام معظم رهبری انتخابات باید پشتوانه امنیت کشور باشد.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: باید قدر نعمت بزرگ آزادی حضور و مشارکت در تعیین سرنوشت و انتخاب سلیقه مورد دلخواه خود را بدانیم که به برکت مجاهدت‌های امام راحل و خون شهدا نصیب ما شده است.
وی ادامه داد: هنوز از حافظه تاریخی‌مان پاک نشده که پیش از انقلاب اسلامی نمایندگان را از میان عمال حاکمیت برمی‌گزیدند و اکنون به برکت جمهوری اسلامی یکی از سالم‌ترین، آزادترین و آگاهانه‌ترین انتخابات دنیا در نظام مردم‌سالاری دینی برگزار می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یکی از وجوه قدردانی از این نعمت را توجه به قانون در تمام مراحل انتخابات دانست و تصریح کرد: مجریان انتخابات، ناظران، نامزدها و طرفداران آنها، احزاب، جریان‌ها و گروه‌ها باید خود را ملزم به رعایت قانون بدانند تا دشمنان ملت و نظام زمینه‌ای برای فتنه و توطئه پیدا نکنند.
وی یادآور شد: فتنه‌گران و توطئه‌گران داخلی و خارجی مترصد اشتباهات و کوتاهی‌های ما هستند، بنابراین باید چشم و گوش را باز کرد و با محور قرار دادن منافع ملی کشور و نظام، حرکتی وحدت‌گرایانه و صمیمی در پیش گرفت و راه را بر هر توطئه‌ای بست.
نقوی حسینی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و احزاب گفت: میدان انتخابات میدان خدمت و مجاهدت به نظام و ملت است و در چنین میدانی باید با هدف عمل خیر و ادای تکلیف وارد شد و با نیت الهی عمل کرد و در این مسیر غیبت، اهانت و تخریب دیگران جایی ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اضافه کرد: توصیه می‌کنم به شدت بر رفتار و گفتار خود نظارت کنیم تا عرصه خدمت و جهاد به محل گناه و معصیت تبدیل نشود و بهترین روش در این مسیر پرداختن به طرح نظرات و برنامه‌های خود و پرهیز از پرداختن به دیگران است.
وی از مردم خواست مانند همیشه با تحقیق و بررسی دقیق درباره نامزدهای انتخاباتی بر شناخت اصلح تأکید داشته باشند.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تعهد، تخصص، استقلال در رأی، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری و التزام عملی به ولایت فقیه، استکبارستیزی، توان مقابله با زیاده‌طلبی‌های آمریکا و هم‌پیمانان غربی، مرعوب نشدن در مقابل تهدیدات غرب، ساده‌زیستی و پرهیز از اسراف در تبلیغات انتخاباتی، مردمی بودن، عدم وابستگی به کانون‌های ثروت و قدرت، داشتن مرزبندی شفاف و قاطع در مقابل فتنه‌گران و جریان انحرافی بدتر از فتنه و نیز جریان فساد اقتصادی را از جمله شاخص‌های قابل توجه در انتخاب نمایندگان دانست.
وی خواستار توجه دولت به شرایط کارگری از جمله حوزه انتخابیه خود شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد