وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ویژگی های خاص انتخابات مجلس نهم

انتخابات پیش رو آزمون مردم سالاری دینی و اقدام عملی مردم ایران از دید این کشورها محسوب می شود و اگر همه به این مسئله توجه ویژه داشته باشند زمینه ساز تحقق تمدن اسلامی خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: انتخابات امسال دارای ویژگی خاصی است که در 33 سال گذشته وجود نداشته و آن سرنگونی رژیم های مزدور آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اتفاقات و تحولاتی که در کشورهای اسلامی نظیر مصر با 80 میلیون نفر جمعیت و کشور های لیبی، تونس و یمن صورت گرفته حتی از فروپاشی شوروی سابق نیز مهمتر است.

وی افزود: در انتخابات مصر هم اسلام گرایان با رأی بالا پیروز شدند و به دنبال یک الگوی حکومتی هستند و با اعزام هیئت هایی به ایران به طور مداوم با بزرگان و اندیشمندان ما در حال مذاکره اند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه تأکید کرد: انتخابات پیش رو آزمون مردم سالاری دینی و اقدام عملی مردم ایران از دید این کشورها محسوب می شود و اگر همه به این مسئله توجه ویژه داشته باشند زمینه ساز تحقق تمدن اسلامی خواهد شد.

وی بیان کرد: مردم کشورهای رها شده از دست استکبار، ایران را پشتوانه خود می دانند و اگر حساب شده عمل نکنیم خسارتی به بار می آید که غیر قابل جبران است.

دهقان با اشاره به اینکه نتیجه انتخابات نیز مهم است، گفت: بدلیل اینکه ریل گذاری با مجلس است و مدیران کشور از روی این ریل باید حرکت کنند نیاز به افراد متخصص برای ریل گذاری است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات موجب رشد اجتماعی می شود و حضور حداکثری می تواند به عنوان الگوی عملی برای کشورهای مورد استعمار و استکبار محسوب شود و تشویق مردم برای منافع ملی و جهان اسلام است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد