وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دشمنان منتظر پاسخ قاطع از طرف امت حزب‌الله باشند

سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای با اشاره به شهادت مصطفی احمدی‌ روشن تاکید کرد: دشمنان بدانند با این اقدامات گورشان را می‌کنند و منتظر پاسخ قاطع از طرف امت حزب‌الله باشند و بدانند این ترورها و خون‌ها باعث محو شدن کامل‌شان از کره خاکی جهان خواهد شد.

سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی مزدوران استکبار جهانی در دست داشتن شهادت متفکر بسیجی مهندس مصطفی احمدی روشن را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: دشمنان با این اقدامات راهی جز خواری و ذلت را پیش نخواهند برد و مانع از پیشرفت و دستیابی به قله‌های علمی نخواهند شد. خون پاک شهید احمدی که در دوران دانشجویی از مسئولان بسیج دانشجویی و فعالان بسیج دانشگاه صنعتی شریف بوده است، بار دیگر چهره کریه و زشت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را به پشتوانه سکوت حیرت‌آور و حمایت‌آمیز نهادهای بین‌المللی به اصطلاح حقوق بشر به آزادیخواهان عالم نمایان کرد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: همزمان با ایام دومین سالگرد شهادت دکتر علی محمدی شاهد ترور ددمنشانه متفکر مومن و بسیجی، مصطفی احمدی روشن بودیم که بار دیگر حقانیت کلام تاریخی امام بزرگوارمان را اثبات کرد که باید اسرائیل از صحنه روزگار محو شود چرا که یقینا تا محو کامل این غده سرطانی جنایت زنجیره‌ای و ترورهای وحشیانه و غیرانسانی در کشورهای گوناگون تداوم داشته و صلح کامل جهانی تحقق نخواهد یافت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ‌امروز این دشمن زبون و خوار برای حفظ قدرت پوشالی و از درون تهی خود با ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان با خیال خام و واهی خود حرکت شتابان جهاد علمی را متوقف کند. حال آنکه این جنایات راه را بر جوانان جویای شهادت نشان داده و خیل عظیم جوانان عاشق را که سال‌ها باب شهادت را مسدود می‌دانستند به سمت جهاد مقدس علمی روانه کرده‌اند که به زودی شاهد درخشش‌های شگفت‌تر و اعجاب‌انگیز، علمی توسط این جوانان غیرتمند خواهیم بود. دشمنان بدانند با این اقدامات گورشان را می‌کنند و منتظر پاسخ قاطع از طرف امت حزب‌الله باشند و بدانند این ترورها و خون‌ها باعث محو شدن کامل‌شان از کره خاکی جهان خواهد شد.

در پایان شهادت بسیجی خستگی ناپذیر مهندس شهید مصطفی احمدی روشن را به امام خامنه‌ای (دامت برکاته) جامعه دانشگاهیان کشور و خانواده‌های معظی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد