وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

داوطلب نمایندگی در انتخابات مجلس در استان کرمان تاییدصلاحیت شدند

استاندار کرمان گفت: در مرحله نخست، 88 داوطلب نمایندگی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان تایید صلاحیت شدند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه کویر -"اسماعیل نجار" شامگاه چهارشنبه، 21 دی در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: انتخابات با ثبت‌نام داوطلبان به طور رسمی کلید خورد و مرحله نخست بررسی صلاحیت در هیات‌های اجرایی نیز انجام شد. این روند تا سوم اسفند ادامه خواهد داشت.

وی، شمار داوطلبان ثبت‌نام‌کننده برای نمایندگی مجلس در استان کرمان را 117 نفر، عنوان و بیان کرد: از این تعداد 6 نفر انصراف دادند و 88 نفر تایید صلاحیت شدند؛ در نهایت نیز 23 نفر رد صلاحیت و یا صلاحیت آنها محرز نشد. البته ممکن است در مرحله دوم، صلاحیت آنها محرز شود.

استاندار کرمان، آمار ثبت‌نام‌شدگان دوره پیش را 162 نفر برشمرد و افزود: آمار داوطلبان نسبت به دوره پیش اندکی کاهش داشته که علت آن افزایش سطح تحصیلات برای شرکت‌کنندگان است، چون پیش از این مدرک کارشناسی و اکنون کارشناسی ارشد ملاک است، که این خود نوید بخش آینده درخشانی است.

استاندار کرمان تاکید کرد: وقتی هدف و مقصد یکی شود اختلافی وجود نخواهد داشت. انتخابات باید موجب انسجام و وحدت ملی شود و داوطلبان نیز باید رعایت اخلاق را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان این‌که در این مدت نباید از بیت‌المال و اموال اداری برای تبلیغات کاندیدایی استفاده شود، افزود: برای برگزاری انتخابات در استان آمادگی 100 درصد داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد