وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه پایان یافت

سردار سرخیلی در پایان رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه روند اجرای این رزمایش را تشریح کرد.

سردار حمید سرخیلی سخنگوی رزمایش شهدای وحدت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان رزمایش ضمن تشریح روند برگزاری این رزمایش، گفت: رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه در 3 مرحله برنامه‌ریزی و با موفقیت اجرا شد.

وی اجرای پدافند ثابت منطقه‌ای با تکیه بر پدافند غیرعامل را مرحله نخست رزمایش خواند و تصریح کرد: در پدافند ثابت با استفاده از روشهای اختفاء، پوشش و استتار نوین شرایط غافل‌گیری دشمن فراهم شد. 

سرخیلی تصریح کرد: پس از غافل‌گیری، تانکها، نفربرها و نیروهای پیاده و تامینی آتش خود را بر مواضع دشمن فرضی ریختند.

وی اظهار داشت: در ادامه با استفاده از ترکیب دسته‌ها، دوش پرتاب‌ها، توپ‌های 23 و 30 میلی‌متری، گلوله‌های ضد بالگرد و مین‌های جهنده، پوشش نسبی ارتفاع پست را ایجاد کردند.
 
سخنگوی رزمایش شهدای وحدت استفاده از آتش‌های منحنی را بخش دوم رزمایش خواند و تصریح کرد: در ادامه تانک‌ها که از تجهیزات دقیق‌زن هستند با خروج از مواضع پدافند غیرعامل خود و با جابه‌جایی، ادوات دشمن را مورد اصابت قرار دادند.

وی در ادامه اظهار داشت: با اعلام مواضع دشمنان فرضی تفنگ‌داران آنها را مورد هجوم قرار داده و در پایان عملیات تاخت علیه دشمن فرضی توسط یگانهای عملیاتی انجام شد.

سخنگوی رزمایش شهدای وحدت نیروی زمینی سپاه در پایان روند اجرای این رزمایش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه ضمن ارتقای توانمندی‌های رزمی، دفاعی و معنوی رزمندگان جان بر کف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمادگی همه جانبه آنها برای مقابله قاطع، سریع، به موقع و پشیمان کننده با تهدیدات و تجاوزات احتمالی دشمنان فرامنطقه‌ای را به همراه داشت و این پیام را به آنان داد که ملت ایران با عزم و اراده راسخ راه پر افتخار خود را ادامه خواهد داد.

پایان بخش رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه، رژه صدها تانک‌ شرکت‌کننده در این رزمایش بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد