وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیادی: با دو قطبی شدن انتخابات مخالفیم

سخنگوی جبهه ایستادگی، گفت: جبهه ایستادگی به طور قاطع با دو قطبی شدن انتخابات مخالف است.



حسن بیادی درگفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ملاقات‌های انجام شده جبهه ایستادگی با بعضی از اعضای جبهه متحد اصولگرایان اظهارکرد: جبهه ایستادگی چنانچه پاسخ به همکاری فوری صورت نپذیرد با کمی تلاش بیشتر لیست کامل کاندیداهای مورد حمایت جبهه ایستادگی را اعلام خواهد کرد و رسما فعالیت جدی خود را به طور جداگانه آغاز خواهد نمود.

وی افزود: شاید این حرکت، خروج از گروه جبهه متحد اصولگرایی تلقی شود، اما جبهه ایستادگی همچنان در اردوگاه اصولگرایی و در خط ولایت در جهت اتحاد ملی و مشارکت حداکثری جدیت دارد.

وی با اشاره به این‌که دفاتر جبهه ایستادگی در اکثر استان‌ها در حال شکل‌گیری است، افزود: در حال تشکیل کمیته‌های تخصصی و نشست‌های مشترک جبهه ایستادگی در شهرستان‌ها هستیم.

بیادی با تاکید بر این‌که جبهه ایستادگی همچنان با سیاست جذب حداکثری فعالیت خواهد کرد، افزود: جبهه ایستادگی با همکاری مستقیم مردم و کمک و پشتیبانی آنها فعالیت خواهد کرد و برای ورود به صحنه انتخابات با روحیات و سیاست‌های زر، زور و تزویر مبارزه خواهد کرد.

سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان این‌که سرلوحه‌ حمایت‌های جبهه ایستادگی، حمایت و احیای جایگاه رفیع روحانیت خواهد بود، خاطر نشان کرد: سرلیست ما کاندیداهای روحانی با سوابق درخشان علمی و انقلابی و با تفکر بسیجی و ولایی خواهد بود.

وی با تاکید براین‌که جبهه ایستادگی به طور قاطع با دوقطبی شدن انتخابات مخالف است، تصریح کرد: ضمن حمایت و توسعه و نشر بیانات حکیمانه رهبر معظم و معزز انقلاب، در جهت انجام انتخاباتی رقابتی و سالم از هر کوششی دریغ نخواهیم کرد و عقیده داریم که اعمال تفکر تک حزبی و تمامیت‌خواهی در انتخابات به ضرر جامعه خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد