وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پروژه وحدت از سوی دلسوزان نظام دنبال می شود

هفته نامه 9 دی به مدیر مسئولی حمید رسایی در خصوص انتشار لیست نامزدهای احتمالی جبهه متحد اصولگرایان توضیحاتی را ارئه کرده و نوشت: در متن یادداشت مدیر مسئول 9 دی به صراحت اعلام شده پروژه وحدت توسط برخی از شخصیت‌های دلسوز دنبال می‌شود.

روابط عمومی هفته نامه 9 دی در خصوص انتشار لیست نامزدهای احتمالی جبهه متحد اصولگرایان توضیحاتی را ارئه کرده است که در ذیل آمده است.

در بخشی از این توضیحات آمده است: هفته نامه 9 دی در شماره سی و هفتم این هفته‌نامه با انتشار تحلیلی از عدم حضور و تحریم غیر مستقیم انتخابات توسط اصلاح طلبان در تحلیلی با تیتر مثبت رقابت سنگین این بار در خانواده نظام با انتشار دو لیست احتمالی جبهه پایداری و جبهه متحد، این تحلیل را ارائه داد که عرصه رقابت نباید بین جریانات درون نظام و بیرون نظام ایجاد شود بلکه باید در بین معتقدان به نظام اسلامی و انتخاب یکی از سلیقه‌های درون نظام باشد. بر همین اساس نیز هفته نامه 9 دی به انتشار دو لیست احتمالی مهم در تهران اشاره کرد که متاسفانه برخی رسانه‌ها بدون ارائه تحلیل محکم 9 دی در این باره، با حمله به آن، انتشار لیست احتمالی چبهه متحد را نوعی بد اخلاقی سیاسی عنوان کرده‌اند.

در این خصوص چند نکته لازم به تذکر است:

1- همانطور که در تیتر این لیست‌ها اشاره شد، 9 دی بر اساس رسالت رسانه‌ای خود، این دو لیست را احتمالی عنوان کرده و تاکید کرده که هر یک از این لیست‌ها قابل تغییرند.

2- هفته نامه 9 دی پیش از این در شماره قبل از آغاز ثبت نام کاندیداها نیز این لیست‌های احتمالی را منتشر کرده بود که در طول این مدت هیچ تکذیبیه‌ای در مورد آن صادر نشد بلکه چند تن از کاندیداها از جمله آقای کاتوزیان در موقع ثبت نام با اشاره به وعده‌ای که به او داده شده، گفت: بر اساس دعوت جبهه متحد و با مشورت آقای لاریجانی ثبت نام می‌کند.

3- علاوه بر همه موارد فوق لازم است تصریح کنیم که انتشار این لیست نه بر اساس احتمالات بعید بلکه بعد از مشورت با برخی از اعضای 8+7 بوده است از جمله آقای جلالی نماینده محترم آقای لاریجانی در جبهه متحد به مدیر مسئول 9 دی اعلام کرد که آقایان عباسپور و کاتوزیان از جمله کاندیداهایی هستند که خط قرمز آقای لاریجانی در لیست جبهه متحد به حساب می‌آیند. با این همه از این میزان عصبانیت نسبت به انتشار یک لیست احتمالی هم در تعجبیم!

4- اتهام رفتار رقابت غیراخلاقی به هفته نامه 9 دی آن هم از جانب رسانه‌هایی که هر روز خودشان در حال گمانه زنی‌های کذب هستند، از جمله انتساب برخی مواضع به آیت الله مصباح یا به اعضای جبهه پایداری مانند انتساب خبر دروغ درباره دکتر زارعی یا حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان و موارد دیگر، قطعا مصداق رفتار غیر اسلامی است.

5- هم چنین در هفته نامه 9 دی این شماره، طی تحلیلی به نحوه سوء استفاده هاشمی رفسنجانی از وحدت اصولگرایان اشاره شده که باز برخی رسانه‌ها بدون این که متن تحلیلی 9 دی را منتشر کنند، مدعی شده‌اند که 9 دی معتقد است که شعار وحدت توسط جبهه متحد از برنامه‌های هاشمی رفسنجانی بوده است؟! این در حالی است که در متن یادداشت مدیر مسئول 9 دی به صراحت اعلام شده پروژه وحدت توسط برخی از شخصیت‌های دلسوز دنبال می‌شد اما در عین حال برخی جریانات سیاسی به دنبال بهره برداری از آن در راستای منافع خود بودند. انتظار مردم این است رسانه‌های مختلف به جای حمله به هفته‌نامه 9 دی، متن تحلیل آن را منتشر کنند و قضاوت را به مردم واگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد