وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

خبر متکی از لیست نهایی اصولگرایان در استانها

دبیراجرایی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایان تا به حال روند بررسی کاندیداها را شروع نکرده است، ابراز امیدواری کرد که فهرست استانی اصولگرایان تا دهم بهمن نهایی می‌شود.



به گزارش فارس، منوچهر متکی دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در میزگرد همایش هیئت‌های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در استان‌ها که ‌در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه اخیرا جلسه‌ای را با برخی گروه‌ها و احزاب برای رسیدن به یک لیست واحد داشتیم، گفت: روحانیون و دبیران استان نیز باید رایزنی خود را با سایر طیف های اصولگرا برای رسیدن به لیست واحد شروع کنند. چرا که لیست واحد تاکتیک ما نیست بلکه یک استراتژی است.

متکی با اشاره به لزوم وحدت در بین نیروهای اصولگرا خاطر نشان کرد: وحدت این نیست که بگوییم شما با ما وحدت کنید بلکه ضرورت و شرایط موجود باید اصولگرایان را در کنار یکدیگر قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به اینکه طیف های مختلف اصولگرا شاید در استانها برای خود تشکیلاتی داشته باشند گفت: این طیف ها می توانند در استانها با تابلوهای خود فعالیت انتخاباتی داشته باشند اما مهم این است که در نهایت برای ارائه لیست باید به یک فهرست واحد برسند.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به اینکه هیچ فردی در هیچ جای کشور در لیست این جبهه قرار ندارد، گفت: جبهه متحد اصولگرایان تا به حال روند بررسی کاندیداها را شروع نکرده و اگر کسی بخواهد در لیست قرار بگیرد باید صلاحیت های فردی را داشته و از مقبولیت نیز برخوردار باشد.

وی افزود: وظیفه ما هم رصد این است که ببنیم چه کسانی صلاحیت ورود به مجلس را دارند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات رسما در حوزه جبهه متحد کلید خورده است، گفت: برخی استانها مشکلات جزئی را مطرح می کنند که همگی در آینده نزدیک حل خواهد شد.

متکی با بیان اینکه شاید در برخی استانها رقابتی بین اصولگرایان بوجود بیاید گفت: در این صورت نظر ما این است فردی که بیشترین خصوصیات را به اصولگرایی دارد اگر مقبولیت کافی را ندارد کنار رفته و فرد دیگری که مقبولیت بیشتری دارد انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه چگونه می توان رگه های انحراف را شناخت گفت: این سئوال زمانی مطرح می شود که وقتی دستورالعمل های نامرئی این جریان را مشاهده می کنیم که سعی می کنند بعد از ورود به مجلس با برخی نامزدها ارتباط گرفته و آنها را با پول جذب کنند.

متکی با بیان اینکه برای تعیین و معرفی نامزدهای انتخاباتی استانداردی را در نظر گرفته ایم، افزود: افرادی که در لیست سراسری جبهه متحد اصولگرایان قرار می گیرند باید استانداردهای اصولگرایی را داشته باشند.

این فعال سیاسی همچنین به رقابت اصولگرایان با جریان رقیب پرداخت و افزود: هم اکنون در مجلس هشتم تعدادی از نمایندگان غیر اصولگرا هستند و برای شناخت حوزه هایی که آنها در آن به عنوان نماینده فعالیت می کنند بررسی هایی را انجام داده ایم تا بتوانیم ظرفیت اصولگرایی را در آن حوزه های انتخابیه به کار گیریم.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در خصوص اعلام فهرست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان افزود: درباره حوزه انتخابیه تهران زمان زیادی می طلبد تا بتوان فهرست نهایی را تدوین و اعلام کرد اما در حوزه های استانی امیدواریم در زمان تعیین شده فهرست انتخاباتی اصولگرایان نهایی شود.

وی افزود: فهرست انتخاباتی اصولگرایان در استانها بدون شک نظرات نمایندگان استانی جبهه متحد اصولگرایان در نظر گرفته می شود.

متکی در پایان ابراز امیدواری کرد که تا پنجم الی دهم بهمن ماه فهرست نامزدهای جبهه متحد در استانها نهایی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد