وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سروری:اصلاح‌طلبان بامدل81 اصولگرایان می‌آیند

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه به طور قطع جریان انحرافی با یک پرچم به ظاهر اصولگرایی تلاش خواهد کرد تا از سبد اصولگرایان برداشت کند تصریح کرد: اصلاح طلبان نیز به دنبال آن هستند تا از مدلی که اصولگرایان در انتخابات شورای شهر دوم استفاده کردند بهره ببرند.



پرویز سروری در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه بعد از ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آرایش سیاسی کشور رفته رفته شفاف تر و عملی می شود، گفت: بعد از ثبت نام ها به تحلیل گذشته خودم در خصوص استراتژی اصلاح طلبان و جریان فتنه مطمئن تر شدم.

دو هدف اصلاح طلبان در انتخابات

قائم مقام جمعیت رهپویان در ادامه افزود: اصلاح طلبان در این دوره دو هدف را دنبال می کنند، اول اینکه هزینه تحریم انتخابات را به جمهوری اسلامی تحمیل کرده و به نوعی یک تحریم پنهان را شکل دهند، یعنی با عدم ثبت نام چهره های شاخص اصلاح طلب در حالی که رسما اعلام تحریم نکرده اند عملا این کار را انجام دهند.

سروری در بیان دومین هدف اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو اظهار داشت: آنها می خواهند با قدرت و ظرفیت کامل وارد انتخابات شده و شرکت فعال داشته باشند.

نماینده مردم تهران در ادامه با بیان اینکه اصلاح طلبان با لیست و مهره های سفید در انتخابات شرکت می کنند و قصد دارند حضور خودشان در انتخابات را کم رنگ نشان دهند، تصریح کرد: آنها با این کار قصد دارند تا یک رقابت درونی در میان اصولگرایان ایجاد کنند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت ارائه چند لیست و همچنین وزن کشی سیاسی از سوی اصولگرایان، لیست سفید اصلاح طلبان از تقسیم آراء اصولگرایان بیشترین استفاده را خواهد برد.

برنامه جریان انحرافی برای خرید کاندیداهای حوزه های کوچک

قائم مقام جمعیت رهپویان با اشاره به اینکه حضور مرموز جریان انحرافی در انتخابات را باید جدی گرفت، افزود: جریان انحرافی می خواهد با دو مکانیزم در این انتخابات حضور پیدا کند

وی در ادامه افزود: این جریان در مرحله اول قصد دارد از افرادی که قبلا توسط خودشان شناسایی شده و کاملا منطبق با شاخص های جریان انحرافی هستند در انتخابات حمایت ویژه به عمل آورد.

سروری با اشاره به مرحله دوم عملیات جریان انحرافی در انتخابات گفت: در این مرحله جریان انحرافی برای جبران حوزه هایی که در آنها نتوانسته مهره سازی کند و یا مهره های آنها در این حوزه ها رای آور نیستند به سراغ حوزه های کوچک شهرستانی خواهد رفت.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات در حوزه های کوچک عموما قومی و قبیله ای بوده و مانند حوزه های بزرگ نیست تصریح کرد: جریان انحرافی قصد دارد در حوزه های کوچک با تزریق پول های کلان به خرید کاندیداهایی که قدرت رای آوری دارند روی بیاورد.

 تطمیع برخی نماینگان در مجلس نهم هدف آخر جریان انحرافی

قائم مقام جمعیت رهپویان در تشریح مرحله سوم از عملیات جریان انحرافی در انتخابات گفت: اقدام این جریان بعد از شکست در دو مرحله قبلی این است که در مجلس نهم با قدرت و ثروت، دست به یار گیری بزند و افراد باقی مانده ای را که نتوانسته در مجلس گسیل کند را با وعده های مختلف مادی و غیر مادی در مسیر خواسته هایش قرار دهد.

سروری همچنین خاطر نشان کرد: جریان انحرافی به صورت مرموز یک پیمان غیر آشکار با جریان فتنه دارد و این دوجریان در پاسکاری های سیاسی خود تلاش می کنند موجبات نابودی جریان اصولگرا را بوجود آورند و به این خاطر است که آرایش سیاسی در این مرحله جزء پیچیده ترین آرایش های سیاسی است که تا بحال با آن مواجه بوده ایم.

اصلاح طلبان مدل اصولگرایان در شورای شهر دوم را دنبال می کنند

وی با بیان اینکه جریان انحرافی و فتنه به دنبال این هستند که حضور گسترده مردم در انتخابات را به حداقل برسانند اظهار داشت: این دو جریان می خواهند از طرفی حضور گسترده برای شرکت در انتخابات شکل نگیرد و از طرف دیگر افراد خودشان با سرمایه گزاری های سنگین و پیوند نا مبارک حلقه های ثروت و قدرت رای بیاورند.

سروری همچنین در ادامه تاکید کرد: با وجود این شرایط تنها راه باقی مانده مقابل اصولگرایان وحدت عمیق، هوشمندانه و مبتنی بر بصیرت است تا بتوانند سبد آراء اصولگرایان را از تاراج آراء نجات دهند.

قائم مقام جمعیت رهپویان در پایان با اشاره به اینکه به طور قطع جریان انحرافی با یک پرچم به ظاهر اصولگرایی تلاش خواهد کرد تا از سبد اصولگرایان برداشت کند تصریح کرد: اصلاح طلبان نیز به دنبال آن هستند تا از مدلی که اصولگرایان در انتخابات شورای شهر دوم  در سال 81 استفاده کردند بهره ببرند و با یک تابلوی دیگر غیر از اصلاح طلبی در انتخابات حضور یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد