وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

روایت تازه جوانفکر از خانه‌نشینی احمدی نژاد

روزنامه ایران، ارگان مطبوعاتی دولت در شماره دیروز خود نوشت: علی اکبر جوانفکر، مدیرعامل ایرنا در دیدار با جمعی از فعالان رسانه‌های مجازی و وبلاگ‌نویسان در موسسه ایران در پاسخ به سوالی در مورد 11 روز خانه‌نشینی احمدی‌نژاد گفت: اول اینکه این موضوع، خانه‌نشینی نبود زیرا جنس احمدی نژاد هیچ سنخیتی با خانه نشینی ندارد.



دوم اینکه تنها 7 روز مطرح است نه 11روز که در این مدت جلساتی برگزار می‌شد و ملاقات آقای احمدی‌نژاد با مقام معظم رهبری نیز برقرار بود. وی افزود: این‌کار آقای احمدی‌نژاد هوشمندانه و دارای حساب و کتاب بود تا هجمه ها را به‌سوی رهبر معظم انقلاب خنثی کند که سکوت الهام بخش وحدت آقای احمدی‌نژاد نیز بر همین مبناست. وی در ادامه افزود: برخی برای القای حاکمیت دوگانه تحرکاتی انجام دادند که هیچ‌ مشابهتی با منویات مقام معظم رهبری نداشت و اقدام 7 روزه آقای احمدی‌نژاد برای خنثی‌کردن برنامه این افراد بود.

جوانفکر همچنین در پاسخ به سوال یکی از وبلاگ‌نویسان درباره سرنوشت ویژه‌نامه «دست‌های آلوده» اظهار کرد: محتوای این ویژه‌نامه یک کار تحقیقی و مستند بود که در مرحله قبل از توزیع با دستور دادستانی توقیف شد.

در این ویژه‌نامه بررسی کرده بودیم که خاوری را همان کسانی که امروز او را تقبیح و سرزنش می کنند، حمایت کرده بودند و به او مدال می دادند و در این بین، سایت خبری فارس در 28 ماه گذشته، 28 مصاحبه اختصاصی تفصیلی با مدیرعامل سابق بانک ملی داشته است؛ هر چند که به جز فارس، کسان دیگری هم در این موضوع بودند. جوانفکر افزود: توقیف این ویژه‌نامه باعث زیان مالی قابل توجه به موسسه مطبوعاتی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد