وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رابطه نشست‌های انتخاباتی "منحرفین" با "حاشای دولتی‌ها"

نشست‌های انتخاباتی انحرافیون در آستانه مجلس نهم با "حاشای دولتی‌ها" در این روزها همراه شده است.

گرچه از ماه‌ها قبل، اخبار و گزارش‌های متعددی در رسانه‌ها از تحرکات جدی حلقه انحرافی درون دولت برای تصاحب کرسی‌های مجلس نهم و حتی ریاست جمهوری یازدهم حکایت داشت اما برگزاری 2 نشست وابستگان به حلقه مذکور در پوشش "حامیان گفتمان انقلاب اسلامی" بدون حضور رسانه‌ها و با سخنرانی محمود احمدی‌نژاد و نیز نحوه طرح‌ریزی زمان و محل برگزاری این نشست‌ها، اعمال هزینه غیرمعمول برای آن و نیز حضور موثر چهره‌های شاخص دولتی شرکت‌کننده در این همایش، شائبه انتخاباتی بودن آن را هرچه بیشتر تائید می‌کند.

** 12 آبان؛ اولین نشست علنی ‌انتخاباتی انحرافیون

بر اساس این گزارش، اولین نشست رسمی و انتخاباتی حامیان دولت که با ساماندهی حلقه انحرافی درون دولت طرح‌ریزی شده بود، ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال جاری با حضور صدها تن از هواداران دولت فعلی در سراسر کشور، به صورت کاملا کنترل شده در محل سالن کنفراس سران کشورهای اسلامی برگزار شد و در آن محمود احمدی‌نژاد به حمایت تمام قد از اطرافیانش در جمع هوادارانش پرداخت.

** چرا حامیان دیروز دولت نیامدند؟

در این نشست که هیچ‌کدام از رسانه‌های غیردولتی و حتی دولتی نیز حضور نداشتند، دفتر مشایی مجری برگزاری این همایش، از ماه‌ها قبل اقدام به شناسایی و دعوت آن دسته از هواداران دولت فعلی کرد که مشکلی با حلقه انحرافی نداشتند. البته اکثر روسا و اعضای موثر ستاد‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد در سال‌های 84 و 88 که امروز از منتقدین حلقه انحرافی نفوذ کرده درون دولت هستند در این مراسم حضور پیدا نکردند.

** دیدارهای غیر انتخاباتی با مسئولان انتخابات!

مسئولان دولتی پس از انتشار اولین خبر نشست انتخاباتی هواداران دولت در رسانه‌های غیر دولتی، کوشیدند تنها به ذکر کلیاتی از مباحث مطرح شده در این نشست بپردازند و در اقدامی شتابزده به تکذیب اخبار مربوط به آن پرداختند اما با گذشت ساعت‌ها از برگزاری نشست مزبور علی رغم خواست مسئولان اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور، اخبار آن به صورت مفصل در رسانه‌ها منتشر شد.

البته "مجتبی ثمره هاشمی" دستیار ارشد رئیس‌جمهور پس از یک ماه از برگزاری این نشست بدون اشاره به هزینه‌های برگزاری آن در گفت‌وگویی اعلام کرد که نشست احمدی‌نژاد با برخی اعضا و روسای ستاد انتخاباتی‌اش، انتخاباتی نبوده است!

** تحرکات انتخاباتی انحرافیون تا کجا ادامه پیدا کرد؟

تحرکات انتخاباتی حلقه انحرافی با برگزاری نشست 12 آبان علنی و با اعلام موجودیت تشکلی شامل اعضای حلقه انحرافی موسوم به "جبهه حامیان دولت" چند روز پس از آغاز ثبت‌نام کاندیدای مجلس نهم وارد فاز اجرایی شد.

در پی نام نویسی کاندیداهای وابسته به این حلقه که بعضا سابقه بازدداشت داشتند در زمان ثبت‌نام و نیز برگزاری دومین نشست انتخاباتی آنها در روز جمعه 9 دی همزمان با آخرین روز از ثبت‌نام داوطلبین با سخنرانی مجدد احمدی‌نژاد وارد فاز جدیدی شد.

** ادعای عضو دفتر مشایی؛ هزینه شرکت‌کنندگان در نشست شخصی است!

اما با برگزاری دومین نشست‌‌ انتخاباتی هواداران دولت که این بار نیز در غیاب حماسه‌سازان اصلی گفتمان 3 تیر 84 و 22 خرداد 88 و بدون حضور رسانه‌ها آن هم در مکانی همچون مجلس قدیم و نیز طرح مباحث انتخاباتی و حتی نظرسازی انجام شده در آن صورت گرفت، یک بار دیگر بر انتخاباتی بودن اینگونه نشست‌ها و ساماندهی حلقه انحرافی برای انتخابات مجلس نهم صحه گذاشت و سئوالاتی جدی را درباره نحوه تامین مخارج برگزاری چنین نشست‌هایی که در آن چهره‌های شاخص دولتی و دستگاه‌های مربوط به آن حضوری فعال دارند، به جریان انداخت تا جایی که مدیر کل سیاسی و امنیتی دفتر مشایی که مجری دعوت از هواداران دولت در این نشست‌هاست در گفت‌وگویی مدعی شده که شرکت کنندگان این 2 نشست که در سالن کنفرانس کشورهای اسلامی و نیز مجلس قدیم برگزار شده، یا هزینه شخصی آمده‌اند!

** اهمال دستگاه‌های نظارتی؛ هوشیاری نیروهای انقلاب

بر پایه این گزارش، گرچه طی روزهای گذشته در سایه اهمال برخی نهادهای نظارتی سایت‌های زنجیره‌ای حلقه انحرافی به صورت قارچ‌ گونه با هدف اثرگذاری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای به صورت متوالی راه‌اندازی شده‌اند اما روز جمعه با اعلام موجودیت مجمع وبلاگ‌نویسان حامی دولت در روزنامه دولت آن هم به پیشنهاد مشاور رئیس دولت تردید‌ها را به یقین تبدیل می‌کند که باید نیروهای انقلاب نسبت به تحرکات حلقه انحرافی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد