وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

لیست یک نشریه درباره نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان کذب محض است

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان لیست‌ منتشره در یکی از نشریات را که به این جبهه نسبت داده شده ، کذب محض دانست و گفت: برخی اظهارات نادرست درباره لیست جبهه متحد اصولگرایان هیچ کمکی به وحدت و گفتمان اصولگرایی نخواهد کرد.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران و رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سئوال که «یکی از نشریات لیستی را منتشر کرده و به جبهه متحد اصولگرایان نسبت داده آیا چنین لیستی مورد تایید شماست؟» گقت: لیست‌ منتشره که به جبهه متحد اصولگرایان نسبت داده شده از اساس کذب محض است.
وی با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایان تاکنون هیچ بحثی در رابطه با لیست انتخاباتی مطرح نکرده و به نتیجه نرسیده است، افزود: به یقین می‌توان گفت که بخشی از افرادی که نامشان در لیست ادعایی منتسب به جبهه متحد اصولگرایان ذکر شده در لیست جبهه متحد قرار نخواهند گرفت چون با ملاک‌ها و شاخص‌های اساسی جبهه متحد اصولگرایان همخوانی ندارند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با ابراز گلایه از کسانی که لیستی را به عنوان لیست جبهه متحد اصولگرایان در یک نشریه مطرح کردند، گفت: نمی‌دانیم چرا برخی افراد با مطرح کردن برخی مباحث کذب با اعتبار اصولگرایان بازی می‌کنند.

زاکانی با تاکید بر اینکه جبهه متحد اصولگرایان در انتخاب افراد برای لیست اصولگرایان به ملاک‌ها و شاخص‌های اصولگرایی توجه خواهد کرد، گفت: برخی اظهارات نادرست درباره لیست جبهه متحد اصولگرایان هیچ کمکی به وحدت و گفتمان اصولگرایی نخواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه جای جبهه پایداری در جبهه متحد اصولگرایان کما فی‌السابق خالی است، ضمن دعوت از جبهه پایداری برای پیوستن به جبهه متحد اصولگرایان گفت: برای اصولگرایان باید ارزش‌ها ملاک باشد نه افراد. ما باید به مصلحت نظام اسلامی فکر کنیم نه مصلحت گروه‌ها و اشخاص.

وی با اشاره به لیستی که به جبهه پایداری منتسب است، گفت: قطعا بخشی از افرادی که در لیست جبهه پایداری تهران مطرح شده‌اند در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار خواهند گرفت و قطعا بخشی از افرادی که در لیست دروغین منتسب به جبهه متحد قرار گرفته‌اند در لیست این جبهه نخواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه ارزش‌ها و ملاک‌های اصولگرایی در انتخاب افراد برای لیست جبهه متحد اصولگرایان نقش ‌آفرین است، تاکید کرد: افراد و گروه‌ها بهتر است درباره مطالبی که اطلاعی از آن ندارند، اظهار نظر نکنند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در همین مقاله همین نشریه به صورت تلویحی القا شده که جبهه متحد اصولگرایان با محوریت هاشمی رفسنجانی در مقابل جبهه پایداری با محوریت آیت‌الله مصباح یزدی قرار دارد، گفت: این اظهارات فراتر از گمانه‌زنی است، بلکه یک کج سلیقگی سیاسی است. البته اگر نخواهم بگویم این حرف غلط برگرفته از الگوی نفوذی‌هاست، کج سلیقه بودن آن اکتفا می‌کند.

وی افزود: مواضع آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی نسبت به آقای هاشمی کاملا مشخص است و همگان می‌دانند این آیت‌الله مهدوی کنی بود که با مواضع شفاف، آقای هاشمی را از ریاست خبرگان کنار زد و موضع‌گیری‌های آیت‌الله یزدی در مقابل آقای هاشمی نیز شهره است.ایشان اولین روحانی ای بود که در قبال نامه آقای هاشمی به صحنه آمد و موضع گرفت.

زاکانی با تاکید بر اینکه اعضای جبهه متحد اصولگرایان انتقادهای بسیار زیاد و جدی به مواضع آقای هاشمی رفسنجانی دارند، تصریح کرد: انتساب جبهه متحد اصولگرایان به آقای هاشمی رفسنجانی جفای بزرگی در حق یاران انقلاب است. معتقدم این گونه اظهار نظرها در تاریخ ثبت خواهد شد و در آینده مشخص خواهد شد اینگونه اظهار نظرها چرا مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه نباید علما و بزرگان انقلاب را در یک جبهه و جریان خلاصه کرد، گفت: آیت‌الله مصباح یزدی همچون خورشیدی می‌ماند که همه ما باید از فکر و اندیشه ایشان بهره ببریم و اینکه آیت‌الله مصباح یزدی را به یک جریان منتسب کنیم جفای بزرگی در حق ایشان است چرا که بزرگان دینی ما استوانه‌های انقلاب و نظام هستند.

زاکانی با تاکید بر اینکه بزرگانی چون آیت‌الله مهدوی کنی، آیت الله مصباح یزدی و آیت‌الله محمد یزدی جزو عقبه‌های تئوریک نظام هستند، گفت: اینکه آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی را در مقابل آیت الله مصباح یزدی قرار بدهیم، قطعا برخلاف مصالح ملت ایران عمل کرده‌ایم و بنده معتقدم از این گونه صف‌بندی‌ها و دسته‌بندی‌ها بین علما بوی توطئه به مشام می‌رسد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه اختلاف افکنی در جبهه اصولگرایی به مثابه فرش قرمز زیر  پای فتنه‌گران و منحرفان است، خاطرنشان کرد: نتیجه قطعی اختلاف در جبهه اصولگرایی شکست اصولگرایان در انتخابات و سقوط گفتمان اصولگرایی است. لذا ما باید نسبت به خطر شکست اصولگرایان هوشیار باشیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اصولگرایان با وجود علمایی چون آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله مصباح یزدی، با مشکل اختلاف مواجه نخواهند شد، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک انسجام اصولگرایان بیشتر از گذشته محقق شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد