وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آمریکا از دخالت در امور داخلی ایران دست بردارد

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سیاستمداران و دولتمردان این کشور خواست تا دست از دخالت در امور داخلی ایران بر دارند.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امریکن نیوز، ران پل گفت : سیاستهای ضد آمریکایی ایران نشات گرفته از دخالتهای ایالات متحده در امور داخلی اش است.

وی گفت: هیچ شاهد و دلیلی دال بر نظامی بودن برنامه هسته ای ایران و غنی سازی از سوی این کشور وجود ندارد و آمریکا برنامه ریزی می کند تا ایران را بمباران کند و این ایجاب می کند تا ایران آماده رویارویی با این تهدید شود.

این نامزد جمهوریخواه در ادامه به کودتای 28 مرداد علیه حکومت دکتر مصدق اشاره کرد و گفت : آمریکا این کودتا را که نظام بی رحم و دیکتاتوری را جایگزین آن کرد برای حفاظت از منافع خود از جمله تامین نفت انجام داد.

وی به تحریم ایران از سوی دولت باراک اوباما اشاره کرد و آن را اقدام به جنگ علیه جمهوری اسلامی توصیف کرد که به گفته وی می تواند منجر به یک جنگ واقعی در خاورمیانه شود.

ران پل همچنین در مقاله ای تحت عنوان "تحریمهای احمقانه" می نویسد: در جنگ عراق و لیبی تحریمها گام نخست بودند و اکنون تحریمها علیه ایران و سوریه همان راه مخرب را می پیمایند.

ران پل یکی از نامزدهای جمهوریخواه برای انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکاست. وی سیاستهای جانبدارانه دولتهای آمریکا از رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد می گیرد و خواستار قطع کمک های این کشور به اسرائیل است.

ران پل همچنین سیاستهای آمریکا در خاورمیانه و خلیج فارس را جنگ طلبانه می داند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد