وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

توصیه آیت الله کعبی به اصولگرایان

جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری در این شرایط به جای رقابت با همدیگر بایستی در مقابل جریان‌های تجدید‌نظر طلب، غرب‌گرا، طرفداران اصلاحات‌آمریکایی و منحرف از اصول انقلاب متحد شوند

آیت الله عباس کعبی در گفتگو با نسیم گفت :  
-جریان‌های تجدید‌نظر طلب، غرب‌گرا، طرفداران اصلاحات‌آمریکایی و منحرف از اصول انقلاب با تمام ظرفیت در انتخابات نهم فعال هستند و پروژه مشارکت حداقلی، نفوذ در حاکمیت ، اغتشاش و فتنه، ایجاد اختلاف در اردوگاه اصولگرایان را دنبال می کنند.
-این جریان‌ها از سویی مدعی هستند که در انتخابات مجلس نهم ثبت‌نام نمی کنند ولی از سویی دیگر از طریق افرادی ناشناخته و غیرمعروف به میدان آمده‌اند تا بعد از عبور از فرآیند تایید صلاحیت به شکل انبوه سازماندهی شوند.
-این جریانات دنبال شکل‌گیری یک اقلیت فعال 100 الی 120 نفری در مقابل جریان معتقد به اصول انقلاب اعم از جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری هستند؛ لذا جریان اصولگرا بایستی این سناریو را جدی بگیرند.
-معتقدم جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری در چنین شرایطی به جای رقابت با همدیگر بایستی در مقابل جریان‌های تجدید‌نظر طلب، غرب‌گرا، طرفداران اصلاحات‌آمریکایی و منحرف از اصول انقلاب متحد شوند.
-چون انتخابات در ایران واقعی و تاثیرگذار است، این جریانات حضوری فعال در انتخابات دارند اما در عمل زیاد تمایل ندارند که سبد رای عمومی نظام بالا رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد