وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شایستگی‌های رهبر فرزانه انقلاب روز به روز آشکار‌تر می‌شود

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری صبح امروز در همایش بزرگ بصیرت‌افزایی و توانمند‌سازی معاونان، مربیان پرورشی و مشاوران تربیتی نواحی یک و دو اردبیل نشانه و نمود روز 9 دی را تجلی ولایت‌مداری از سوی ملت ایران عنوان کرد.


امام جمعه تبریز اظهار داشت: ملت ما تابع رهبری هستند صالح، مشرف به مسائل بین‌المللی داخلی و خارجی، مدبر در حوزه مدیریت و تصمیم‌گیری انرژی هسته‌ای و داشتن برجستگی شخصیتی کامل و بی‌نظیر به گونه‌ای که ما در کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان به این نتیجه رسیدیم که بعد از امام راحل عالی‌ترین شخصیتی که می‌توانست این انقلاب را از هجمه‌های سنگین نجات داده و به ساحل امن برساند حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بوده است.
عضو کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری گفت: ما در گزارش و بررسی همه جانبه شخصیت مقام معظم رهبری در مجلس خبرگان هر چه جلوتر می‌رویم به درایت، فضیلت، هوشمندی، آینده‌نگری، دینداری و بسیاری از ویژگی‌های اصلح دیگر در مقام معظم رهبری پی می‌بریم و یقین حاصل می‌کنیم که جز رهبر فرزانه انقلاب هیچ کس شایستگی راهبری این نظام را نداشته است.
این مسئول در ادامه سخنان خود دیگر ویژگی 9 دی‌ ماه را علاقمندی ملت به نهضت عاشورای حسینی و مقابله با ساحت‌شکنان حضرت سید‌الشهدا یاد کرد و ابراز داشت: عده‌ای در هشت ماه شعار‌هایی دادند که قبلاً ما بیشتر از زبان ملی‌گرایان، بهاییت، منافقان، سلطنت‌طلبان و... می‌شنیدیم و آنها با همین شعارها به میدان آمدند و قداست عاشورا را شکستند در حالی که ملت ما با جوش و خروش بی‌نظیر خود 9 دی را به صحنه‌ای تبدیل کرد تا آبروی این انسان‌های بی‌آبرو در محضر امام حسین (ع) ریخته شود.
 
* تحریم دشمن را با بستن تنگه هرمز پاسخ می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت اخیر نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی ارتش در برگزاری رزمایش ولایت اشاره کرد و گفت: در این رزمایش برخی از توانمندی نیروهای مسلح ما مشخص شد به گونه‌ای که موشک قادر با برد 200 کیلومتر با هدف‌گیری دقیق ناوهای جنگی و موشک نصر با هدف انهدام شناور‌های 3 هزار تنی امروز آماده هستند تا از مرزهای آبی کشورمان دفاع کرده و توان آن را داریم که بستر تنگه هرمز را ببندیم و اجازه ندهیم قطره‌ای نفت از این تنگه خارج شود.
مجتهد شبستری اظهار داشت: اگر تحریم‌ها با شدت و حدت بیشتر باشد ما نیز دست به چنین عکس‌العملی خواهیم زد و تنگه هرمز را به قتلگاه عبور و مرور کشتی‌های متعدد تبدیل خواهیم کرد.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود با بیان اینکه امروز دانش‌آموزان و نوباوگان ما در دست معلمان امانتی گرانبها هستند که باید از این امانت به خوبی و شایستگی محافظت کنند، افزود: آموزش و پرورش باید تدبیری بیندیشد تا نسل آینده ما در معرض القای شبهات، تهاجم فرهنگی و اندیشه‌های فاسد نظام‌های استکباری قرار نگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد