وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ماجرای چک سیصد هزار تومانی یک نماینده

یک نماینده که برای کمک به امورات فرهنگی حوزه انتخابیه چک سیصد هزار تومانی داده بود، نتوانست در موعد مقرر مبلغ چک را تامین کند و مسئولین چک را به وی برگرداندند

.

خبرنگار «جهان» چند روز پیش در مجلس شنید که نماینده یکی از شهرهای استان اصفهان برای کمک به امورات فرهنگی حوزه انتخابیه چک سیصد هزار تومانی داده بود، اما این چک نقد نشد و مسئولین فرهنگی این چک را به وی برگرداندند.
 
برای صحت و سقم این خبر، خبرنگار ما با نماینده مذکور تماس گرفت که وی ضمن تائید این خبر گفت: البته اینجانب چک مذکور را پس نگرفتم و به مسئولین گفتم که آخر ماه که حقوق مجلس را گرفتم، مبلغ چک را واریز خواهم کرد.
 
وی افزود: برخی فکر می کنند که ما نمایندگان میلیاردر هستیم در حالی که همان حقوق مجلس ما که به 2 میلیون تومان هم نمی رسد، صرف کمک به مردم و امورات حوزه انتخابیه می شود.
 
این نماینده تصریح کرد: در طول ماه با افرادهای مختلفی مواجه می شویم که واقعا مستحق بوده و نیاز به کمک دارند و ما مجبوریم به آنها کمک کنیم و چون بودجه ایی برای این کار نداریم، لذا مجبور می شویم حقوق خود را هم صرف این امور کنیم.
 
وی افزود: اگر ما پول داشته باشیم، حداقل در آستانه انتخابات مبلغ چک سیصد هزار تومانی خود را واریز می کنیم تا نگویند که این نماینده در حسابش سیصد هزار تومان پول هم نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد