وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

۹ باند مواد مخدر منهدم و بیش از ۱۰ تن مواد افیونی کشف شد

با پیگیری‌ها و تلاش‌های اطلاعاتی گسترده سربازان گمنان امام زمان(عج) در داخل و خارج کشور ۹ باند کلان مواد مخدر در استان‌های مختلف شناسایی و طی اقدامات عملیاتی هماهنگ مهندم شدند.

به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات،با پیگیری‌ها و تلاش‌های اطلاعاتی گسترده سربازان گمنان امام زمان(عج) در داخل و خارج کشور ۹ باند کلان مواد مخدر در استان‌های مختلف شناسایی و طی اقدامات عملیاتی هماهنگ مهندم شده، ضمن کشف بیش از ۱۰ تن مواد افیونی تعداد ۳۸ نفر دستگیر و ۴ نفر معدوم شدند.

قاچاقچیان که از حمایت باندهای بین‌المللی مواد مخدر برخوردار بودند محموله‌های قاچاق را با شگردها و شیوه‌های گوناگون و با عبور از مرزها قصد انتقال و توزیع مواد در داخل کشور را داشتند که با هوشیاری مامورین اطلاعاتی در عملیات‌های هم زمان و غافلگیرانه در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، البرز و تهران به دام افتادند.

بر اساس همین گزارش، از متهمین دستگیر شده بیش از ۱۰ تن انواد مواد مخدر شامل مرفین، هروئین، کراک، شیشه، تریاک و بالغ بر یکصد هزار عدد قرص روانگردان کشف و ضبط گردیده است.

در این عملیات‌ها، انواع سلاح جنگی شامل تیربار، قناسه، کلاش و کلت کمری و مهمات مربوطه بدست آمده و در درگیری با نیروهای عملیاتی، ۴ ننفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیده و یک نفر از پرسنل پرتلاش و فداکار اطلاعات به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد