وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

خبرهای ویژه سایتهای خبری

شیرین عبادی دوباره توسط پهلوی ها فراخوانده شد، بیت المال هزینه تبلیغ یک مدیر ، سناریوی شبه‌نظامیان سوری برای اعتراف‌گیری از مهندسان ایرانی و... از خبرهای ویژه امروز سایت های خبری هستند.

به گزارش سرویس ویژه مهر، سایت‌های خبری هر روز خبرهای گوناگونی را منتشر می‌کنند که برخی از آنها صرفا در حد شنیده‌هاست و ممکن است چندان مبنای محکمی نداشته باشد. در عین حال برخی از خبرهای امروز سه شنبه 13 دی ماه 1390 برای اطلاع خوانندگان مرور می‌شود :


روس‌ها در ماجرای تحویل سامانه موشکی اس300 اشتباه بزرگی کردند

سردار یدالله جوانی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به سایت خبری نسیم گفت‌ : معتقدم روس ها در موضوع قرارداد با ایران در بحث تحویل سامانه موشکی اس300 دچار اشتباه شده و بدقولی کردند و تحت فشار غرب به حرفشان عمل نکردند. وی افزود : روس ها الان متوجه شده اند که اصطکاک منافعشان با غرب بسیار زیاد است تا جایی که آمریکایی ها و غربی ها به دنبال براندازی و به قدرت رساندن جریانی غربگرا هستند. سردار جوانی تصریح کرد : حوادثی که بعد از انتخابات در روسیه شاهد بودیم بر اساس همان مدل انقلابات مخملی است که غربیان در برخی از کشورهای شوروی سابق انجام دادند.

بیت المال هزینه تبلیغ یک مدیر

سایت خبری جهان نوشت : رئیس یکی از فرهنگسراهای اخلاق در اقدامی سوال برانگیز تحت عنوان عمل خیرخواهانه، کتابچه‌ای منتشر کرده که در آن خود را در 29 حالت مختلف و در کنار اشخاص سیاسی و فرهنگی بازدید کننده از نمایشگاه خیمه خورشید به تصویر کشیده است. براساس این گزارش این مدیر فرهنگی که موظف است بیت المال را صرف امور فرهنگی و تفریحی مردم شهر تهران کند، کتابچه ای با کیفیت بالای چاپی منتشر و آن را مملو از عکس خود در کنار مدیران فرهنگی و سیاسی شهر تهران و دست نوشته هایی از تشکرهای مردم از اقدامات مدیریتی اش کرده است .

خواب‌انتخاباتی‌جریان انحرافی‌برای‌اصولگرایان

به گزارش جهان نیوز پرویز سروری نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم و ضرورت ارائه لیست واحد جریان اصولگرایی برای انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: فتنه گران و اصلاح طلبان با ثبت نام مهره های سفید و جریان انحرافی با هزینه های سنگین مالی وارد انتخابات شده اند و تلاش همه آنها این است که اصولگرایان با چند لیست وارد انتخابات شوند تا آنها با سوء استفاده از چند لیستی اصولگرایان نامزدهای خود را به مجلس بفرستند.

خطرناک ترین شبکه شیعی از نظر وهابیون

شیعه آنلاین با اشاره به فعالیت شبکه ماهواره ای هدهد که از سوی بیت حضرت آیت الله سید علی سیستانی حمایت و پشتیبانی می شود و در زمینه پخش برنامه های مختلف کارتونی برای کودکان فعال است ، نوشت : تعدادی از چهره های سرشناس وهابیت، هفته گذشته در اظهارات مختلفی این شبکه را مورد حمله و انتقاد قرار دادند. «أحمد إبراهیم» رییس مؤسسه پژوهش های رسانه ای در دانشگاه ریاض عربستان در اظهارات انتقاد آمیز خود گفت: شاید افراد زیادی شبکه ماهواره ای "هدهد" که مخاطبش کودکان هستند را نمی شناسند. اما بررسی هایی که ما انجام دادیم نشان می دهد که این شبکه خطرناک ترین شبکه شیعی جهان به شمار می رود زیرا با زیرکی، مغز کودکان ما را هدف گرفته و آن را شستشو می دهد.

واکنش عربستان به بسته‌شدن تنگه هرمز

خبرگزاری ایسنا به نقل از شبکه خبری بلومبرگ نوشت : در پی هشدار برخی از مقامات ایرانی مبنی بر بستن تنگه هرمز توسط ایران، یک مقام مسوول در عربستان سعودی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: در صورت بسته شدن تنگه هرمز توسط ایران برای انتقال مبادلات نفتی از دریای سرخ استفاده می‌کند. وی افزود: البته فکر نمی‌کنم ایران اقدام به بستن تنگه هرمز کند.

فقط یک‌بار تذکر می‌دهیم ؛ ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس برنگردد

خبرگزاری فارس در خبری آورده : امیرسرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به خروج ناو هواپیمابر آمریکایی از خلیج فارس به دریای عمان همزمان با رزمایش دریایی ولایت 90 ، اظهار کرد : به آنها توصیه، هشدار و تذکر می‌دهیم که این ناو به منطقه سابق خود در خلیج فارس برنگردد چرا که ما عادت نداریم تذکر را تکرار کنیم و فقط یکبار تذکر می‌دهیم.

سناریوی شبه‌نظامیان سوری برای اعتراف‌گیری از مهندسان ایرانی

به گزارش خبر گزاری فارس ، ربایندگان مهندسان ایرانی نیروگاه برقی جندر در سوریه قصد دارند با لباس سپاه پاسداران آنها را وادار به عضویت سپاه و انجام عملیات در این کشور و رابطه با حرب الله اعتراف کنند تا به این شکل علیه ایران و سپاه جریان سازی خبری نمایند.

شیرین عبادی دوباره توسط پهلوی ها فراخوانده شد

باشگاه خبرنگاران نوشت : شیرین عبادی که در دوران شاه منفور پهلوی  رئیس شعبه 24 دادگاه شهرستان تهران و سپس رئیس دادگستری تهران و مسئول «کمیته زنان دادگستری» را بر عهده داشته است ، در دوران بعد از انقلاب نیز دفاع از پرونده‌های بسیاری از ضد انقلابیون که اقداماتی در راه مبارزه با انقلاب واسلام را به عهد گرفته بودند را پذیرفت.

ربع پهلوی که به دلیل بیانیه های اخیرش مورد تمسخر و سرگرمی عام و خاص شده است، برای اعاده حیثیت از دست رفته اش و پیگیری حرفهای مضحکش، توسط طرفداران اندکی که دارد از شیرین عبادی خواست تا وکالت وی را در این خصوص بر عهده بگیرد !

اعتراض عبدالله نوری و عباس عبدی به خاتمی

سایت خبری ندای انقلاب با اشاره به اعتراض برخی از اصلاح طلبان به مواضع سید محمد خاتمی نوشت:  عبدالله نوری که جلسات مختلفی را با عناصر مشارکت و حتی خاتمی برگزار کرده بود تنها راه پیش روی اصلاح طلبان را بازگشت به درون نظام و ادامه فعالیت های از درون و مبارزه پارلمانتاریستی عنوان کرده بوده که با بی اعتنایی این مجموعه و شخص خاتمی مواجه شده بود. دایره این اعتراضات حتی به برخی افراد همچون عباس عبدی نیز کشیده است به گونه ای که وی گفته بود اگر ما در انتخابات شرکت کرده و دچار ریزش نیز شویم ایرادی ندارد چرا که اگر به موفقیت دست یابیم این ریزش قابلیت ترمیم را دارد و خاتمی باید ریسک می کرد و شرط و شروط بی مورد نمی گذاشت.

 تنها 2 روز به انحلال خانه سینما باقی مانده است

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت : انحلال خانه سینما به دلیل برخوردار نبودن فعالیت های این نهاد فرهنگی از وجاهت قانونی، پس از بررسی دفتر توسعه فعالیت ها و موسسات وزارت ارشاد، تا 2 روز دیگر اعلام می شود. وی افزود: شورای فرهنگ عمومی موضع خود را در رابطه با انحلال خانه سینما اعلام کرده است و این نکته حائز اهمیت است که تمامی دستگاه های فرهنگی در این شورا عضویت دارند که در این میان، هم دستگاه های دولتی و هم دستگاه های غیردولتی عضو هستند.

 صداوسیما با تفکر آیت‌الله مصباح میانه‌ای ندارد

حجت‌الاسلام جلالی مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی به سایت خبری رجاء گفت : صداوسیما با تفکر آیت‌الله مصباح میانه‌ای ندارد. وی در مورد گزارش بخش خبری 20:30 صدا و سیما که درباره صف‌بندی‌های انتخاباتی پخش شد،تصریح کرد: صداوسیما با معرفی نکردن آیت‌الله مصباح به عنوان پایه گذار جبهه پایداری در صدد تلقین این نکته است که آیت‌الله مصباح با این جمع نیست و از آنها حمایت نمی‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد