وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جریان های فتنه و انحراف با مهره‌های سفید وارد انتخابات شده‌اند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که جریان‌های فتنه و انحراف در انتخابات مجلس با مهره‌های سفید به میدان آمده‌اند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه فتنه‌گران متهم به دخالت مستقیم در براندازی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قطعا از فیلتر شورای نگهبان عبور نخواهند کرد، گفت: جریان فتنه و انحرافی همچون دو لبه یک قیچی در مقابل ملت ایران هستند و این حق ملت ایران است که شورای نگهبان صلاحیت این افراد را تائید نکند.

وی با بیان اینکه جریان فتنه و انحرافی برای عبور از فیلتر شورای نگهبان، بر مهره‌های سفید ائتلاف خواهند کرد، افزود: فتنه‌گران و منحرفان به دنبال عملی کردن برنامه‌ها و اهداف خود از طریق افراد خنثی و یقه‌سفید هستند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه، قانون‌شکنی، حاشیه سازی و اخلال در نظام اقتصادی کشور از اهداف مشترک جریان فتنه و انحرافی بوده است، گفت: عوامل آشکار فتنه‌گران و منحرفان باید از فلیتر قوه قضائیه، شورای نگهبان و مردم برای رسیدن به مجلس عبور کنند که عملی شدن این امر غیرممکن به نظر می‌رسد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه هوشیاری مردم سدی محکم در مقابل فتنه و انحراف است، گفت: شورای نگهبان باید ارتباط افراد غیر شهره را با فتنه‌‌گران و منحرفان بررسی کند تا آنها شورای نگهبان و مردم را فریب ندهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد