وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

واکنش فرانسه به آزمایش‌های موشکی ایران

رزمایش ولایت 90، از سوم دی‌ماه در منطقه‌ای به گستره دریای عمان تا شمال اقیانوس هند آغاز شده است تا فردا ـ سه‌شنبه ـ ادامه خواهد داشت. این رزمایش از نظر جغرافیا در منطقه‌ای به وسعت حدود 2 هزار کیلومتر از شرق تنگه هرمز تا خلیج عدن برگزار شد.

وزارت امور خارجه فرانسه در اظهاراتی بی‌اساس، آزمایش‌های موشکی در رزمایش دریایی اخیر ایران در نزدیکی تنگه هرمز را تاسف‌بار خواند و تاکید کرد که مسیر ترانزیت نفت باید باز بماند.

به گزارش ایسنا خبرگزاری فرانسه به نقل از برنار والرو، سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور اعلام کرد: از علامت بسیار بدی که آزمایش‌های موشکی اخیر توسط ایران برای جامعه جهانی فرستاده شد، متاسفیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه افزود که کشتیرانی در تنگه‌ها آزاد است و در راستای این آزادی باید فضای مطلوبی ـ در تنگه‌ها‌ ـ حفظ شود.

والرو که روز دوشنبه این اظهارات را بیان می‌کرد، همچنین گفت که گفت‌و‌گوها در اتحادیه اروپا درباره تحریم واردات نفت ایران "به خوبی در حال پیشرفت است."

خبرگزاری فرانسه با اشاره به این‌که باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا با امضای تحریم‌های جدید علیه ایران فشارها را افزایش داده است، به نقل از والرو افزود: ما این‌طور در نظر می‌گیریم که تدابیر مصوب آمریکا در مسیری صحیح انجام گرفته است.

به گزارش ایسنا،‌ رزمایش ولایت 90، از سوم دی‌ماه در منطقه‌ای به گستره دریای عمان تا شمال اقیانوس هند آغاز شده است تا فردا ـ سه‌شنبه ـ ادامه خواهد داشت. این رزمایش از نظر جغرافیا در منطقه‌ای به وسعت حدود 2 هزار کیلومتر از شرق تنگه هرمز تا خلیج عدن برگزار شد.

در این رزمایش جدیدترین تجهیزات، دستاوردها و تاکتیک‌های نیروی دریایی ارتش به نمایش گذاشته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد