وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

برخورد پلیس با بداخلاقی‌های انتخابات

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نامزدهای مجلس شورای اسلامی از رقابت غیراخلاقی و تخریب دیگران بپرهیزند چرا که پلیس با افرادی که از حدقانونی فراتر روند برابر وظایف خود برخورد می‌کند.



به گزارش ایسنا سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه نخستین همایش افکار عمومی و امنیت اجتماعی با بیان اینکه امروزه مسئله احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است، گفت:‌ با گسترش رسانه‌های دیداری، شنیداری و خطی مسئله امنیت مورد توجه همگان قرار گرفته و امروزه با گسترش ابزارهای ارتباطی و گوشی‌های تلفن همراه دوربین‌دار هر شهروند به یک خبرنگار تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اگر جریان و سرعت انتشار اخبار کنترل نشود احساس ناامنی در جامعه ایجاد می‌شود گفت: برقراری امنیت در جامعه از پیچیدگی‌های زیادی برخوردار است و امروزه با گسترش وسایل ارتباط جمعی احساس امنیت بر امنیت تقدم یافته است.

احمدی‌مقدم گفت: امروزه انتشار یک خبری که در گوشه‌ای از کشور یا جهان رخ داده است موجب بروز ناامنی در کل کشور یا حتی در منطقه می‌شود.

فرمانده ناجا با اشاره به برگزاری نخستین همایش افکار عمومی و امنیت اجتماعی گفت: ‌برگزاری این گونه همایش‌ها به واسطه تاکید بر روابط میان افکار عمومی و امنیت است که عمدتا در این همایش بر ابعاد ذهنی امنیت که همان بعد احساس امنیت است، تاکید شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد عملکرد گشت‌های ارشاد با بیان اینکه در راهکارهای عفاف و حجاب رعایت حیا، عفت عمومی، هنجاری ظاهری و فرهنگی مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: براساس مصوبه شورای عفاف وحجاب دستگاه‌های مختلف وظایف متعددی دارند که عمدتا این وظایف ایجابی و در بعد فرهنگ‌سازی است.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه وظیفه سلبی بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است گفت: متاسفانه در بحث عفاف وحجاب قسمت سلبی نصیب نیروی انتظامی شده است و شاید قسمت سلبی راحت‌ترین کار است. چرا که فرهنگ‌سازی نیازمند زمان و وقت بیشتر است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دستگاه‌ها قدری با تاخیر نسبت به عمل وظایف خود در حوزه عفاف وحجاب وارد شده‌اند، گفت: به نظر من امروزه دستگاه‌ها گام‌های موثری برای گسترش بحث عفاف و حجاب برداشتند هر چند با تاخیر بوده است اما به نظر من وضع ظاهری و باطنی جامعه بهبود یافته است.

کاهش فعالیت شبکه‌های فساد، پارتی، جشن‌های غیراخلاقی، مشروبات الکلی

به گفته وی، میزان فعالیت شبکه‌های فساد، پارتی، جشن‌های غیراخلاقی، مشروبات الکلی و شاخص‌های دیگر اقدامات ضدارزشی و غیر اخلاقی در کشور کاهش یافته است.

احمدی‌مقدم در ادامه در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نامزدها فعلا در حد ثبت‌نام هستند و الان زود است که در مورد بداخلاقی‌های آنان صحبتی به میان آید اما باید گفت که داوطلبان برای جلب افکار عمومی از ظرفیت‌های مختلفی از جمله برقراری جلسات، همایش‌ها و سخنرانی‌هایی استفاده می‌کنند.

 کاندیداتورهای مجلس در اقدامات تبلیغاتی خود ‌ مصالح و منافع ملی را در نظر بگیرند

نمایندگان نباید با دامن‌زدن و ارائه مطالبات غیرقابل پاسخگویی بحران‌آفرینی کنند

نمایندگان از رقابت غیراخلاقی و تخریب پرهیز کنند

فرمانده ناجا در توصیه‌ای برادرانه به کاندیداتورهای مجلس شورای اسلامی گفت که در تبلیغات و اقدامات تبلیغاتی خود از جمله سخنرانی‌ها،‌ مصالح و منافع ملی را نیز در نظر بگیرند.

وی افزود: نمایندگان نباید با دامن زدن و ارائه مطالبات غیرقابل پاسخگویی بحران‌آفرینی کنند و مصالح و منافع ملی را در نظر بگیرند.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه نمایندگان از رقابت غیراخلاقی و تخریب پرهیز کنند، گفت: نمایندگان تنها به شرح برنامه‌های خود اقدام کنند.

فرمانده ناجا افزود: مطمئنا پلیس با افرادی که از حدود قانونی فرا رفته برابر وظایف خود برخورد می‌کنند.

توقیف خودروهای دور دورزن

احمدی‌مقدم در پاسخ به سوالی مبنی بر ایجاد پدیده «دور دور» در برخی خیابان‌ها و میادین با بیان اینکه قطعا پلیس برخورد می‌کند گفت: ‌این پدیده صرف‌نظر از جنبه‌هایی سوی که در حاشیه این دور زدن‌ها ایجاد می‌شود باعث بروز مشکلاتی از جمله آلودگی، آلودگی‌صوتی و ایجاد ترافیک و راه‌بندان مصنوعی در معابر و شریان‌ها می‌شود.

به گزارش ایسنا،وی با بیان اینکه این اقدامات خلاف اخلاق عمومی است، گفت: با فرهنگ سازی و برخورد مستمر با این گونه خودروها این مسئله برطرف می‌شود.

احمدی‌مقدم در پایان افزود: ‌طبیعتا این خودروها متوقف و به مقام‌قضایی ارجاع داده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد