وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اسرائیل در محاصره 100 هزار موشک است

یک روزنامه صهیونیستی در تحلیلی از اوضاع منطقه و رژیم صهیونیستی در سال جدید میلادی، حالتی از بی‌ثباتی را برای این رژیم پیش‌بینی می‌کند و می‌گوید که اسرائیل با ۱۰۰ موشک محاصره شده است.

به گزارش فارس، ران بن یشای تحلیلگر نظامی روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت در تحلیلی که امروز منتشر کرد، وضعیتی از بی‌ثباتی و افقی تیره را برای رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد.

یشای سال 2011 را سالی بد برای اسرائیل ارزیابی و تصریح کرد که امروز هیچ نقطه‌ای از اسرائیل وجود ندارد که در تیررس موشک‌های ایران، سوریه، حزب‌الله و [حماس] غزه نباشد.

تحلیلگر یدیعوت تصریح کرد که انبار موشک‌های مذکور از لحاظ کمی و کیفی پیشرفت کرده و به ۱۰۰ هزار موشک رسیده است که یک سوم آن موشک‌، بمب‌های سنگین و نیمه سنگین است که رو به اسرائیل نشانه رفته است در حالی که حزب‌الله و گروه‌های فلسطینی در غزه توان دفاعی زمینی خود را افزایش داده‌اند و به موشک‌های ضدتانک مسلح شده‌اند.

یدیعوت این امر را سبب تقویت قدرت آنان مقابل هر حمله اسرائیل به آنان دانست و نوشت این امر سبب افزای توان آنان در مقابل تلاش اسرائیل برای تسلط بر مناطقی شده است که از آن موشک‌ها شلیک می‌شود.

این تحلیلگر اسرائیلی همچنین اذعان می‌کند که اخباری که از ایران و درباره ایران می‌رسد خوشحال کننده نیست. ایران ذخیره اورانیوم خود را پیاپی ادامه می‌دهد و جهان از دستیابی به راهبردی که قادر باشد برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند ناتوان است.

بن یشای با اشاره به وضعیت سوریه و مصر اعلام کرد که اسرائیل به دلیل تحولات جهان عرب در وضعیت عدم ثبات قرار گرفته است و از ارزیابی نهایت کار و تحولات و دیدن افق دوردست‌تر ناتوان است.

وی تاکید کرد که همه این مسائل در سایه بحران جهانی اقتصادی اتفاق می‌افتد که اسرائیل از آن تاثیر پذیرفته و نقش آمریکا در سایه انزوای منطقه‌ای و بین‌المللی اسرائیل کمرنگ‌تر می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد