وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ثبت نام 630 نفر از حوزه انتخابی تهران تا امروز

فرماندار تهران با بیان اینکه تا امروز 630 نفر از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر برای شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند، بیشترین فراوانی سنی داوطلبین را در محدوده سنی 30 تا 40 سال اعلام کرد.

 

محسن نایبی فرماندار تهران عصر امروز پنجشنبه در کنفرانس خبری در بیان آخرین آمار داوطلبینی که از آنان برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام به عمل آمده است، گفت: امروز 87 نفر در فرمانداری تهران برای شرکت در انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرده اند که از این تعداد 72 نفر آقا و 15 نفر خانم هستند.

وی افزود: همچنین امروز 84 نفر از حوزه انتخابیه تهران در وزارت کشور برای شرکت در انتخابات مجلس نهم ثبت نام کردند که از این تعداد 68 نفر آقا و 16 نفر خانم هستند.

به گفته نایبی امروز در مجموع 171 نفر در حوزه انتخابیه تهران برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که از این تعداد 140 نفر مرد و 31 نفر زن هستند.

فرماندار تهران در ادامه با بیان اینکه تا امروز 630 نفر از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد 607 نفر ثبت نامشان نهایی شده است و 23 نفر نیز در حال طی کردن مراحل ثبت نام خود هستند.

وی در ادامه در خصوص مدارک تحصیلی داوطلبینی که ثبت نام کرده اند نیز گفت: از این تعداد یک نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم، یک نفردارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، 53 نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، 433 نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، 119 نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و همچنین سایر افراد دارای مدارک تحصیلی حوزوی هستند.

فرماندار تهران در ادامه در بیان فراوانی سنی ثبت نام کنندگان نیز گفت: 226 نفر در محدوده  سنی30 تا 40 سال  ثبت نام کردند که دارای بیشترین فراوانی در این محدوده سنی هستند.

وی ادامه داد: در محدوده سنی 41 تا 50 سال 218 نفر،  51 تا 60 سال 132 نفر ،61 تا 70 سال 24 نفر و در محدوده سنی 71 تا 75 سال نیز 7 نفر تاکنون ثبت نام کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد