وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

طلایی: اصلاح‌طلبان با "دستور تشکیلاتی" اما به‌صورت "غیر‌تشکیلاتی

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد که اصلاح‌طلبان با دستور تشکیلاتی اما به صورت غیر‌تشکیلاتی در انتخابات مجلس نهم حضور پیدا می‌کنند.

مرتضی طلایی عضو شورای شهر و فرمانده اسبق پلیس تهران که عصر امروز برای ثبت‌نام در نهمین دوره انتخابات مجلس به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرده بود، در پاسخ به سؤال خبرنگاران فارس مبنی بر اینکه از کدام لیست و شهر کاندیدا خواهید ‌شد، گفت: بنده ساعت 11 صبح تصمیم گرفتم در انتخابات کاندیدا شوم و اگر بر تصمیم خود باشم، از اصفهان خواهم آمد.

وی افزود: بنده از لحاظ سیاسی اصولگرا هستم و اگر در لیست اصولگرایان قرار بگیرم، از آن استقبال می‌کنم‌ در غیر این صورت حتی اگر در لیستی نباشم، شرکت خواهم کرد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه استراتژی اصلاح‌طلبان را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: به نظر من اصلاح‌طلبان با دستور تشکیلاتی اما به صورت غیر‌تشکیلاتی در انتخابات مجلس نهم حضور پیدا می‌کنند.

وی علت اتخاذ چنین استراتژی از سوی اصلاح‌طلبان را کارنامه ناموفق آنها در نزد مردم عنوان کرد و افزود: ‌با توجه به شرایطی که اصلاح‌طلبان داشتند و خیلی قابل قبول در نزد افکار عمومی نیست، آنها به چنین نتیجه‌ای رسیدند.

طلایی متذکر شد: ارزیابی از عملکرد گذشته اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد که کارنامه‌شان قابل قبول برای مردم نبوده است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه فکر می‌کنید جبهه متحد اصولگرایان با جبهه پایداری به وحدت برسند؟ گفت: ما علاقمندیم که مجموع اصولگرایان در یک جبهه قرار بگیرند البته باید دید که شرایط چگونه پیش می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد