وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

4سئوال آیت‌الله‌ نوری همدانی از عوامل فتنه

۹ دی تجلی بصیرت و چشمه جوشان فرزندان ملت بود که با الهام از این روز باید با قدرت در برابر دشمنان و فتنه‌گران ایستادگی کرد.

 حضرت آیت‌الله نوری همدانی در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم، با اشاره به اهمیت و جایگاه روز نهم دی اظهار داشتند: این روز، روز تجلی بصیرت و چشمه جوشان فرزندان ملت بود، نهم دی جزء ایام الله است که تحکیم انقلاب، دین، اسلام و مذهب در این روز به تجلی رسید.

معظم‌له با بیان این که فتنه‌گران سال ۸۸ مجری نقشه‌های دشمنان بودند بیان داشتند: بعضی‌ها متاسفانه تحت تأثیر هوای نفس خود همراه با منافقین، بهائیت و سلطنت طلب‌ها برنامه‌های دشمن را در کشور پیاده کردند.

این مرجع تقلید افزودند: در مقابل فتنه‌گران باید با استفاده از عنصر تبعیت بعثت، غدیر، عاشورا و ظهور حضرت حجت‌(عج) و با شعار شهادت طلبانه بایستیم.

ایشان ابراز داشتند: در قرآن بیش از ۳۰ آیه در رابطه با فتنه و فتنه‌گران بیان شده است؛ که در برخی از آنها تصریح شده است با شدیدترین برخوردها در مقابل آنها قرار بگیرید تا فتنه و فتنه گران را نابود کنید.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان این که در عاشورای سال ۸۸ هتک حرمت فراوانی به عاشورا شد اظهار داشتند: در این روز عوامل پیاده‌نظام خود باخته هتک حرمت‌های فراوانی به ساحت مقدس ابا عبد الله ‌(ع) انجام دادند ولی بصیرت و غیرت و همیّت مردم از سراسر کشور به سکان‌داری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، مشت محکمی بر دشمنان نظام زد.

معظم‌له با بیان این که بنده در همان سال ۸۸ چهار سوال از عوامل فتنه داشته‌‌ام گفتند: بنده در روز نهم دی چهار سوال اساسی از سران فتنه کرده ام اولین سوال این بود که شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» این شعار شما خط قرمزی است در برابر انقلاب و امام و شهدا و هزاران هزار خون‌های ریخته شده در راه انقلاب، سوال دوم از شعار «جمهوری ایرانی» بود، این هم با انقلاب و امام و آرمان‌های نظام متفاوت بود و سومین سوال این بود که چرا در مقابل تشویق‌های آمریکا و انگلیس و اسرائیل سکوت کرده و اعلام موضع نکردید و در آخر این که چه ارتباطی بین شما و بهائیان و منافقین و سلطنت طلب‌ها وجود داشت.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی در پایان با بیان این که راه توبه برگشت هنوز هم وجود دارد گفتند: راه اسلام و راه توبه همیشه برای گناهکار باز است و ما به فتنه گران می‌گوییم اگر هنوز اعلام برائت کنند از منافقین بهائیان آمریکا و انگلیس و توبه کنند و برگردند می‌پذیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد