وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ثبت نام 250 نفر در تهران

محسن نایبی فرماندار تهران عصر امروز سه شنبه در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پایان چهارمین روز از داوطلبان مجموع افرادی که درحوزه انتخابیه ری، تهران، شمیرانات و اسلامشهر ثبتنا کردند 250 نفر هستند.  از میان این 250 نفر ، 218 نفر آقا و 32 داوطلب دیگر خانم هستند.



فرماندار تهران با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران مشارکت مردم در انتخابات از ابتدا تا انتها است، تصریح کرد: معتمدین را خود مردم انتخاب می‌کنند و از بین آنها نیز هیئت‌های اجرایی مشخص می‌شوند؛ در چهار اقلیت مرکزی نیز این انتخابات به صورت کاملا برابر با هموطنان مسلمان است.

وی بر همین اساس به دو جلسه امروز با اقلیت‌های مذهبی، آشوری، کلیمی و کلدانی اشاره و اضافه کرد: در این جلسات اعضای هیئت اجرایی اقلیت‌های مذهبی مشخص شد؛ افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که اقلیت‌های مذهبی با حقوقی مساوی با دیگر مردم در کشور هستند و در واقع این سند افتخار و نشان دهنده مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی است که بروز و ظهورش در انتخابات معین است.

نایبی در ادامه سخنان خود گفت که تاکنون 2 نفر دارای مدرک لیسانس، ۱۸۱ نفر کارشناسی ارشد ۴۴ نفر دکترا و ۳ نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی بودند که برای ثبت نام مراجعه کردند.

فرماندار تهران با تأکید بر اینکه داوطلبین هرچه زودتر ثبت نام خود را انجام دهند و آن را به روزهای آخر موکول نکنند اظهار داشت: امروز در فرمانداری تهران ۴۹ نفر ثبت نام کردند که ۴۴تن از آنها مرد و ۵۵ نفر زن بودند. 

وی با بیان اینکه ۱۴نفر در حال ثبت نام هستند اظهار داشت: از تعداد داوطلبان انتخابات مجلس صد نفر متولد تهران هستند. همچنین از اقلیتها ۵ نفر برای انتخابات نام نویسی کردند.

نایبی در پایان گفت: درسایت فرمانداری تهران دو کاربر جداگانه برای اقلیت‌های مذهبی تعریف شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد