وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

140 نفر از حوزه انتخابیه تهران در این 3 روز ثبت نام کردند

استاندار تهران گفت: در مجموع 3 روز، 140 نفر از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرده اند و 10 نفر دیگر ثبت نامشان ادامه دارد.

مرتضی تمدن استاندار تهران عصر امروز دوشنبه با حضور در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع این 3 روز که ثبت نام از داوطلبان مجلس نهم آغاز شده است 150 نفر با حضور در وزارت کشور و فرمانداری تهران ثبت نام خود را برای شرکت در انتخابات مجلس نهم اعلام کرده اند.


وی گفت: البته 10 نفر از این داوطلبان ثبت نامشان نهایی نشده و در هفته جاری ثبت نام آنها نیز قطعی می شود.

استاندار تهران در پاسخ به این سئوال که حضور چهره های شاخص برای شرکت در انتخابات مجلس نهم را چگونه ارزیابی می کنید، اظهار داشت: بنده به عنوان مقام مسئول در استانداری نمی توانم در مورد چهره های شاخص صحبت کنم چرا که برای ما چهره های شاخص تمایزی با دیگر داوطلبان ندارند.

تمدن همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به افزایش سطح تحصیلی داوطلبان انتخابات مجلس نهم استقبال نامزدهای انتخابات را تا کنون به چه شکل دیده اید، افزود: تا کنون استقبال خوبی انجام شده است و این نشان می دهد که جامعه ما جامعه ای تحصیل کرده است و اگر مقایسه ای با انتخابات گذشته داشته باشیم متوجه می شویم که در این دوره کاندیداها با مدارک بالایی در انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد