وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قدردانی از اصحاب رسانه

فرماندار تهران گفت که در دومین روز از نام نویی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی 27 نفر در فرمانداری تهران نام نویسی کرده‌اند

محسن نایبی فرماندار شهرستان تهران پس از پایان دومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز 4 دی ماه 27 نفر در فرمانداری تهران و ۳۷ نفر در ورزارت کشور ثبت نام کردند. یعنی جمعا 64 نفر برای انتخابات آینده مجلس ثبت نام کردند که البته یک نفر اقلیت دینی نیز به این تعداد اضافه می‌شود.

فرماندار شهرستان تهران با بیان اینکه در روز اول و دوم ثبت نام از داوطلبان در وزارت کشور و فرمانداری 90 نفر در حوزه انتخابیه تهران،ری، شمریرانات و اسلام شهر برای انتخابات نام نویسی کرده‌اند، گفت: از این تعداد یک نفر اقلیت است؛ از تمام کسانی که احساس می‌کنند واجد شرایط ثبت نام هستند تقاضامندیم در روزهای اول به فرمانداری و وزارت کشور مراجعه کنند.

وی بر همین اساس تاکید کرد که داوطلبان مدارک خود را به صورت کامل همراه داشته باشند تا ثبت نام آنها قطعی شده و به روزهای آخر ثبت نام خود را موکل نکنند.
 
نایبی با بیان اینکه 8 نفر از خانم‌ها برای انتخابات آینده مجلس ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: ساعت کار ستاد از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر است و همکاران ما بدون وقفه از داوطلبان ثبت نام به عمل می‌آورند؛ تعدادی از افراد که هنوز ثبت نام‌شان انجام نشده به علت ناقص بودن مدارک‌شان است و اگر کسی مدارک کامل باشد بدون معطلی ثبت نام‌اش انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان تهران همچنین گفت که فارغ التحصیلان کشورهای خارجی اگر مدرک تحصیلی‌شان بر اساس قوانین جمهوری اسلامی گواهی شده باشد، هیچ مشکلی برای شرکت در انتخابات ندارند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 10 نفر از مراجعه کنندگان مدارک‌شان ناقص بوده و قرار شد در روزهای آینده مدارک خود را تکمیل کنند.

نایبی همچنین از اصحاب رسانه به دلیل پوشش کامل و دقیق اخبار تشکر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد