وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

برگزاری همایش جبهه متحد اصولگرایان آذربایجان شرقی در تبریز

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش تشکل های عضو جبهه متحد اصولگرایان این استان در روز دوشنبه با حضور "منوچهر متکی" خبر داد.


علی غفوری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این همایش که راس ساعت 16 در مسجد کدخداباشی تبریز برگزار می شود، منوچهر متکی نماینده جبهه پیروان خط امام و رهبری در 8+7 و مسئول وحدت اصولگرایان آذربایجان شرقی سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: در این سفر، پنج نفر دیگر که نماینه هر یک از تشکل های عضو جبهه متحد اصولگرایان کشور هستند منوچهر متکی را همراهی می کنند.

غفوری افزود: نشست استانی جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در آذربایجان شرقی نیز قبل از همایش اصلی جبهه متحد اصولگرایان استان برگزار خواهد شد و سپس حاضران، در همایش یادشده در مسجد کد خدا باشی تبریز حضور خواهند داشت.

به گفته دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در آذربایجان شرقی، "منوچهر متکی" در سفر به تبریز علاوه بر برخی دیدارهای خصوصی، با ائمه جمعه نیز دیدار خواهد داشت.

این همایش به نوعی اعلام موجودیت جبهه متحد اصولگرایان آذربایجان شرقی است .

پیشتر اعلام شده بود که در ترکیب جبهه متحد اصولگرایان آذربایجان شرقی یک روحانی، یک ایثارگر، یک معتمد، یک نماینده مشترک جبهه ایثارگران و رهپویان و یک نماینده جبهه پیروان خط امام و رهبری حضور خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد