وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ارایه لیست مستقل توسط جبهه ایستادگی

رییس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی گفت: شورای عالی جبهه ایستادگی نظر به اینکه دیگر ضرورتی نمی‌بیند بیش از این سیاست صبر و انتظار به منظور دریافت پاسخ از سوی جبهه متحد اصولگرایی در پیش گیرد، تصمیم گرفته است تا فهرست مستقل انتخاباتی ارایه کند.

ابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین، در گفتگو با فرارو با بیان این مطلب افزود: جبهه ایستادگی از ابتدا تمام حرفش این بود که آمادگی لازم را دارد تا در صورت دعوت از سوی جبهه متحد اصولگرایی نماینده خود را برای حضور فعال و اثرگذار معرفی کند با این حال تاکنون که پاسخ روشنی به از سوی جبهه متحد ارایه نشده است.



وی افزود: این در حالی است که مذاکرات بسیاری را به خصوص با شخص آیت الله مهدی کنی و برخی چهره‌های عضو کمیته ۷ نفره جبهه متحد اصولگرایی داشته‌ایم و زمان زیادی هم برای دریافت پاسخ صرف شد اما در ‌‌نهایت به نظر می‌رسد که دست دراز شده جبهه ایستادگی برای دوستی و همکاری پس زده شد.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین تصریح کرد: در این شرایط احساس می‌شود که جبهه ایستادگی به تکلیف خود عمل کرده است و طبیعی است که پس از عدم دریافت پاسخ از سوی جبهه متحد اصولگرایی، سناریویی دیگری در حوزه تصمیم گیری در دستور کار قرار گیرد.

رئوفیان گفت: فکر می‌کنیم که این حضور مستقل نیز در ‌‌نهایت به نفع نظام و انقلاب شود و موجبات گرم‌تر شدن تنور انتخابات را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه ارایه فهرست مستقل از سوی جبهه ایستادگی منجر به حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهد شد گفت: از جمله راهبردهای جبهه ایستادگی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کشاندن مردم پای صندق‌های رای به منظور تحقق شعار حضور حداکثری است که امیدواریم ارایه این فهرست در تحقق این مهم موثر باشد.

رییس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه از جمله راهکار‌ها برای به وجود آوردن شور و نشاط انتخاباتی ایجاد رقابت است گفت: شور انتخاباتی با یک فهرست که امکان پذیر نیست و در شرایطی که اصلاح طلبان تصمیم گرفته‌اند در این دوره از انتخابات از ارایه فهرست انتخاباتی و حمایت از نامزدهای انتخاباتی خودداری کنند اصولگریان می‌توانند با ارایه چندین فهرست یک نوع رقابت را ایجاد کنند.

رئوفیان گفت: از جمله سیاست‌های جبهه ایستادگی برای این دوره از انتخابات ایجاد یک نوع رقابت سالم، قانونمند، بدور از هرگونه بداخلاقی و حفظشان و جایگاه افراد و گروه‌های سیاسی است.

وی در پاسخ به این پرسش که فهرست جبهه ایستادگی از چه میزان شانس و اقبال در مقابل دو فهرست دیگر انتخاباتی یعنی جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری برخوردار است گفت: با توجه به اخباری که تاکنون رسیده فکر می‌کنیم که جبهه ایستادگی در این دوره از انتخابات از شانس قابل قبولی دارد.

رییس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی در خاتمه گفت: به هر حال جبهه ایستادگی در نگاه مردم یک جبهه‌ای است که با لباس تقوا، انصاف و اخلاق ظاهر شده است و دارای ادبیاتی مردم پسند است و تاکنون نیز از هرگونه تحریف و تخریب و اتهام زنی بدور بوده است و قطعا چنین رویکردی نیز موجب اقبال عمومی به جبهه ایستادگی شده است چرا که مردم از بداخلاقی‌ها و ادبیات تند و افراطی خسته شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد