وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تعریف مشترکی از اصولگرایی ارائه می شود

دلاور صیامی، دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان ولایت) و حسین کنعانی مقدم، دبیر کل حزب سبز ایران  در میزگرد خبری و تحلیلی برنامه بدون خط خوردگی از رادیو گفتگو به شرح ره آورد برگزاری جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز برای برقراری وحدت میان اصولگرایان پرداختند.

حسین کنعانی مقدم، دبیر کل حزب سبز ایران در ابتدای این گفتگو اظهار کرد: جامعه اصولگرایی از جامعتین تنها توقع حل مشکلات موجود را ندارند و برخورد با مشکلات خارجی و دسیسه های دشمنان نیز از رهیافتهای این جلسات خواهد بود.

دبیر کل حزب سبز ایران گفت: برخی قرائتی از اصولگرایی دارند که با آنچه مقام معظم رهبری تعریف کردند در تضاد است. جامعتین می کوشد تا بر اساس نظرات مقام معظم رهبری و خط مشی امام، تعریف مشترکی از اصولگرایی ارائه شود و همه بر آن اساس حرکت کنند.

کنعانی مقدم ادامه داد: برخی به دنبال این هستند که اصولگرایی را در قالب حزب تعریف کنند ولی ما این جریان فکری را در کل جریان جامعه جاری می دانیم و محدود به یک زمان و مکان خاص نیست.

دلاور صیامی، دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان ولایت) نیز در ادامه این میزگرد، جلسه جامعتین را عامل وحدت دربین اصولگراها دانست و گفت: جامعتین در هر زمانی که جامعه نیازمند راهنمایی بود وارد عمل شدند.

وی بستر اصلی مباحث مطرح شده در جلسه جامعتین را تقویت بصیرت در جامعه دانست و گفت: افزایش بصیرت احزاب مهمترین عامل ایجاد وحدت میان جامعه اصولگرایی است.

صیامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جذب حداکثری و دفع حداقلی گفت: ما در بحث اصولگرایی می توانیم به آن وحدت لازم برسیم و با ادامه داشتن این جلسات، نخبگان با بصیرت سیاسی به این جلسات دعوت می شوند و نقش تاثیرگذار خود را عرضه می کنند.

دبیرکل جمعیت حامیان ولایت خاطرنشان کرد: نمی توان اصولگرایی را یک حزب خواند و ما باید دغدغه حرکت در حول محوریت ولایت را داشته باشیم تا صد در صد مشکلات حل شود.

وی تصریح کرد: هر گاه انقلاب نیازمند راهنمایی و خط دهی بود روحانیت پیشقدم بود و الان هم روحانیت در پی تبیین این تعریف است و می کوشد تا احزاب فعال در محور ولایت را برای ایجاد وحدت دعوت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد