وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اصولگرایان با وحدت رویه کارشناسان زبده را راهی مجلس نهم خواهند نمود

دلاور صیامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا گفت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب بالاخص در سفر به استان قم تأکید بر بحث وحدت داشتند و وحدت نیز از گذشت، ایثار، فداکاری و دوری از تنگ نظری به وجود می آید؛ ما نیز سعی می کنیم به وحدت کلی و انسجام اسلامی برسیم. 

وی افزود: به ویژه در بحث اصول گرایی به عنوان دبیر کل حامیان ولایت هر هفته با حضور مسئولین جلساتی را برگزار می کنیم. در هفته های اخیر نیز جلساتی با حضور لاریجانی قالیباف و مسئولین ستاد احمدی نژاد داشته ایم. به هر حال هدف ما بر این است که به خواسته رهبر فرزانه انقلاب در مورد وحدت دست یابیم.



صیامی با بیان اینکه تلاش می کنیم در انتخابات مجلس  از کارشناسان زبده، متخصص، متعهد و ارزشی و ولایت مدار استفاده کرده و با وحدت رویه این افراد را راهی مجلس کنیم. از سهم خواهی جلوگیری کرده و بتوانیم منشأ خیر شده و اصول گرایی را به منشأ اصلی که ولایت مداری واقعی است برسانیم.

وی درباره سهم خواهی احزاب در هنگام انتخابات اظهار داشت: ما تنها تشکیلاتی هستیم که هر هفته در طول سال جلساتی با حضور مسئولین برگزار می کنیم و در واقع اعتقادی به سهم خواهی نداریم و قطعاً این امر را به مردم نیز اعلام خواهیم کرد.

دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی افزود: از زحمت کشیده ها و باتجربه های اصول گرا که در حال حاضر سکوت کرده اند نیز دعوت به همکاری کرده و از آنها مشاوره می گیریم تا با کمک آنها و کسانی که در رأس امور هستند بتوانیم وحدت ایجاد کرده و تلاش کنیم از بحث سهم خواهی هر تشکلی جلوگیری و براساس شایسته سالاری و تعهد فردی را انتخاب کنیم. 

صیامی درباره ورود احزاب جدید در زمان انتخابات نیز گفت: اعتقاد دارم احزاب نباید قارچ گونه و تنها در انتخابات طلوع و با پایان آن غروب کنند یا بعضی از احزاب با دولت به وجود بیایند و بعد از آن از بین بروند. 

بازرس ارشد شهرداری تهران  افزود: این نوع از تشکیل احزاب به افکار مردم ضربه می زند. تشکل باید برنامه داشته باشد و با برنامه ها به دولت و نظام کمک کند. افراد را جذب کند؛ این همان جاذبه ای است که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند.

به گفته صیامی احزاب نباید از مردم به عنوان عامل ابزاری استفاده کنند. چرا که اگر این طور مسیر را هدایت کنند به نظام و مردم ضربه می زنند. آنها باید معضلات را شناسایی کرده و به مسئولین ارائه دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد