وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نیروهای دستگیر شده سفارت انگلیس در اغتشاشات اخیر نقش داشته‌اند

وزیر اطلاعات با اشاره به نقش سفارت انگلیس در اغتشاشات اخیر تهران، از بازداشت تعدادی از نیروهای محلی آنها خبر داد و گفت: سفارت انگلیس در اغتشاشات اخیر، نقشی بسیار سنگین داشته است.

ه گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات با اشاره به نقش سفارت انگلیس در اغتشاشات اخیر تهران از بازداشت تعدادی از نیروهای محلی آنها خبر داد و گفت: تعدادی از افراد پس از تحقیقات اولیه،‌ نگهداری و برخی دیگر نیز آزاد شده‌اند.
محسنی اژه‌ای افزود: سفارت انگلیس در جریانات و اغتشاشات اخیر، هم از طریق رسانه‌ها و هم از طریق نیروهای محلی خود نقشی بسیار سنگین داشته است.
وی به تحرکات نیروهای محلی انگلیس در صحنه اغتشاشات اخیر اشاره و تصریح کرد: از جمله کارهایی که این سفارتخانه کرده، این بود که تحت پوشش نیروهای محلی‌، افرادی را بین اغتشاش‌گران فرستاد و مطالب مورد نظر خود را هم به آنها و هم به جامعه القا می‌کرد.
اژه‌ای تصریح کرد: آنها با استفاده از بعضی اغتشاش‌گران هم احیانا اخباری را در این زمینه جمع‌آوری می‌کردند که تعدادی از کسانی که به صورت مشخص در این اغتشاشات بودند، شناسایی شده و از آنها فیلم و عکس تهیه شده است.
وزیر اطلاعات به دعوت از افراد شناسایی شده در اغتشاشات اخیر که به عنوان کارمند محلی سفارت انگلیس مشغول بوده اند، اشاره کرد و اظهار داشت: تعدادی از این افراد که فیلم و عکس از آنها در اغتشاشات اخیر تهیه شده بود، احضار شدند که در نهایت، بعد از تحقیقات اولیه برخی از آنها آزاد و برخی هم نگهداری شده‌اند.
وی با بیان اینکه تقریبا مردم صف خود را از اغتشاش‌گران اخیر جدا کرده‌اند، افزود: از این به بعد اگر افرادی بخواهند به خیابان‌ها بیایند، قطعا خود مردم و به طور طبیعی نیز نیروهای انتظامی با آنها برخورد می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد