وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پرداخت رشوه برای نوشتن علیه ولایت فقیه!

سرویس جهان اسلام: در پی وقوع حوادث انتخاباتی در ایران، دستگاه‌های امنیتی عربستان با پرداخت‌ رشوه به مطبوعات جهان عرب درصدد شیعه زدایی و تاکید بر ناکارآمدی نظام اسلامی شیعه برپایه تفکر ولایت فقیه هستند.



به نقل از شبکه ایران، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی عربستان سعودی با هدف تحریک افکار عمومی جهان عرب و جهان اسلام علیه جمهوری اسلامی ایران، با پرداخت رشوه به روزنامه‌نگاران عرب، آن‌ها را به مقاله‌نویسی علیه جمهوری اسلامی ایران تحریک می‌کنند.

این اقدامات که پس از اغتشاشات اخیر در تهران دامنه وسیع‌تری پیدا کرده، با به کارگیری رسانه‌های عمومی تحت سلطه رژیم سعودی ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است.

دستگاه‌های امنیتی عربستان سعودی با پرداخت مبالغ هنگفتی به مطبوعات جهان عرب و همچنین برخی کشورهای اسلامی، درصدد شیعه زدایی و همچنین نشان دادن عدم کارایی نظام اسلامی شیعه و برپایی تفکر ولایت فقیه هستند.

در این راه مطبوعات مصر، اردن و نشریات عربی منتشر شده در انگلستان و آمریکا در اولویت قرار گرفته‌اند و در طول دو هفته اخیر ابعاد این قضیه گسترش بیشتری یافته است.

همچنین، روزنامه‌های عربستان سعودی نیز همگام با رسانه‌های عربی سعی در مشوش جلوه دادن اوضاع ایران تحت کنترل نظام اسلامی هستند.

به گزارش منابع خبری در امارات، مجموعه دستگاه‌های امنیتی چند کشور عربی نیز با استقبال از این اقدامات، به این طرح جنگ روانی عربستان سعودی در منطقه پیوسته‌اند و از شورش‌های اخیر با عنوان "عاصفه" به معنی "طوفان" در ایران نام می‌برند و خبرسازی‌های جعلی را به این اقدامات خود اضافه می‌کنند.

پس از سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران، اقدامات رسانه‌های عرب به وسیله‌ای برای حمله به ولایت فقیه معطوف شده است و سعی در تلقین جو ضد ایرانی و ضد شیعی توسط این رسانه‌ها انجام می‌پذیرد.

شبکه خبری العربیه در این راستا، بخش اصلی و ابتدایی خبری خود را علی‌رغم استقرار آرامش در کشور به جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران و «وضعیت مشوش» در کشورمان اختصاص داده است.

گفتنی است برخی از شخصیت‌های عرب‌زبان در ایران که در آشوب‌های چند سال پیش خوزستان نیز رد پای آن‌ها دیده می‌شد، مورد مشورت این رسانه‌ها قرار می‌گیرند.

درحالی که تحولات لبنان و فلسطین در سه هفته اخیر بسیار مهم بوده، این رسانه‌ها با عبور سطحی از این تحولات، به ادامه جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهند و همچنان سعی در گسترش آن با ابعاد تفکر ضد شیعی دارند.

در همین حال، تشابه اطلاع‌رسانی شبکه خبری العربیه و بخش عربی رادیو تلویزیون بی‌.بی‌.سی بسیار قابل توجه است.

اقدام برخی از سفارت‌خانه‌های عربی در تهران، در کمک به جمع‌آوری اطلاعات برای هجمه به جمهوری اسلامی ایران نیز نکته قابل توجه این عملیات روانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد