وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

فرمانده بسیج از دستگیری اغتشاشگرانی با لباس بسیجی خبر داد

فرمانده نیروی مقاومت بسیج روز یکشنبه از دستگیری افرادی خبر داد که در جریان اغتشاشات و آشوبهای پس از اعلام نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران برای انجام خرابکاری لباس پلیس یا بسیج را پوشیده بودند.

حجت‌الاسلام حسین طائب در همایش پیامدها و آسیب‌های حماسه ‪ ۲۲‬خرداد در آکادمی ملی المپیک برگزار شد،در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات خرابکارانه پلیس و شکستن شیشه‌های خودروها گفت: هنوز تصویری در این مورد مشاهده نکرده است اما در طول درگیری ها، پلیس، افراد متعددی که لباس پلیس یا بسیج را پوشیده بودند، دستگیر کرده است.

فرمانده بسیج کشور افزود: ورود به نیروی بسیج بسیار راحت است. هر کسی می تواند خیلی آسان وارد بسیج شود و با هدف خراب کردن وجهه بسیج ، اقدامات زشت و ناشایسته‌ای انجام دهد تا نگاه مردم به فرزندان خود را تغییر دهد.

وی در همین راستا از شهادت ‪ ۸‬بسیجی در درگیری‌های پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد و گفت که حدود ‪ ۳۰۰‬بسیجی نیز به دلیل جراحات ناشی از اصابت سنگ، چوب و چاقوی اغتشاشگران به بیمارستان منتقل شده اند.

طائب در مورد استفاده از سلاح گرم در درگیری‌ها نیز گفت: اخبار متعددی از واردات انواع اسلحه و چاشنی به داخل کشور از سوی گروه‌های مخالف و کشورهای خارجی گزارش شده بود اما هیچگاه گمان نمی‌کردیم که آنان می خواهند از این سلاح‌ها در انتخابات ایران استفاده کنند.

طائب تصریح کرد: بسیج در مقابله با خطرات دو رویکرد دارد، به گونه‌ای که اگر قرار باشد به منطقه نظامی و تحت تسلط بسیج حمله شود، به دلیل وجود تعداد زیادی سلاح ، بسیج به هر نحوی که شده است از مقر خود دفاع می‌کند اما در این صورت، بسیج هیچگاه مسلح نبوده است.

فرمانده بسیج کشور گفت: در درگیری‌های اخیر، برخی هستند که به صورت باندی و گروهی متشکل شده و اهداف مشخصی را دنبال می‌کنند که باید با آنها به شدت برخورد شود.

وی افزود: با این حال، بسیج با مردمی که ناراضی هستند و گمان می‌کنند که باید از رای خود دفاع کنند، برخورد نمی‌کند.

طائب خاطرنشان کرد: ما امروز ‪ ۷۰‬میلیون بسیجی داریم که از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها با مشاهده این امر که در طول سه دهه نتوانسته‌اند با انواع روش‌ها ، ملت ایران را تضعیف کنند، شعار تغییر را مطرح کردند.

طائب افزود: بخشی از این شعار به انقلاب اسلامی ایران مربوط می‌شد و بیانگر این نکته بود که آمریکایی‌ها در سه دهه گذشته در نوع برخورد خود با ملت ایران اشتباه کرده‌اند و در نظر دارند روحیه خشن خود را در برابر ملت ایران تغییر دهند.

طائب گفت: آنها سپس عنوان کردند که می‌خواهند با دولت و ملت ایران گفت وگو کنند و از آنجا که در سیاست‌های اعمال فشار بین‌المللی و منطقه‌ای بر ایران ناموفق بودند ، به این نتیجه رسیدند که باید مردم ایران را از درون درگیر کنند.

وی افزود: سیاست آنان درگیرکردن نخبگان جامعه ایران با یکدیگر بود تا بتوانند از این طریق شتاب و روند توسعه در ایران را کاهش دهند و فرصت‌های ایران را در عرصه بین‌المللی بگیرند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج اظهار داشت: به همین دلیل، سناریوی قرار دادن مردم در برابر یکدیگر را نوشتند و آرام آرام از طریق شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی خود ، آن را تقویت کردند.

به گفته طائب، دشمنان زمانی که دیدند در برابر دولتی قرار گرفته‌اند که راه امام راحل و رهبری را طی می‌کند ، سناریوی تغییر دولت یا درگیری مردم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی نخستین گام آنان را ایجاد شبهه در نتیجه انتخابات و بطور کلی القای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: آنها به گونه‌ای در این زمینه عمل کردند که حتی نخبگان کشور نیز دچار این احساس شدند که یا در انتخابات پیروز خواهند بود یا اینکه تقلبی صورت خواهد گرفت.

طائب گفت: تبلیغات متعدد و گسترش احساس تقلب و احساس پیروزی در نخبگان دومین اقدام از پیش برنامه ریزی دشمنان انقلاب بود.

وی با اشاره به مناظره‌های صورت گرفته در صدا و سیما اظهار داشت: اگر چه این مناظره‌ها ، جمع زیادی از مردم را در جریان انتخابات قرار داد اما در برخی مواقع بجای بیان برنامه‌ها و انتقادها ، مسائلی مطرح شد که هیچ کس آنان را نمی‌پسندد.

طائب با اشاره به پروژه‌های بعدی دشمنان انقلاب اسلامی پس از اعلام نتایج انتخابات، اظهار داشت: پروژه ابطال انتخابات بلافاصله با اعلام نتایج انتخابات کلید خورد به شکلی که برخی را ناراضی از انتخابات کرد.

فرمانده بسیج کشور با بیان اینکه معترضانی در خصوص انتخابات در کشور داریم ، اظهار داشت: براساس آخرین پژوهش صورت گرفته بیش از ‪ ۸۵‬درصد مردم نسبت به روند انتخابات اعتماد دارند.

وی گفت: اگر روند انتخابات به مانند دیگر انتخابات در کشور دنبال می‌شد، بسیاری از معترضان به این نتیجه می‌رسیدند که نامزد مورد نظرشان ، به هر صورت آرای کافی برای پیروزی در انتخابات را به دست نیاورده است.

طائب با بیان اینکه فصل الخطاب در همه امور به عقیده ما و مردم ایران ، بیانات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: دشمنان ما باورهای مردم را هدف قرار گرفته‌اند و تلاش می‌کنند تیر را بر باورهای مردم بزنند.

وی به تصویر منتشر شده از زن جوانی که توسط شلیک گلوله در خیابان امیرآباد تهران ، جان سپرد ، اشاره کرد و گفت : این سناریویی از پیش تعیین شده بود وگرنه چگونه ممکن است پس از چند دقیقه از وقوع این حادثه ، شبکه‌های خارجی و مخصوصا ، مجاهدین تمام اطلاعات خانوادگی و شخصی فرد مذکور را در رسانه خود منتشر کند.

وی هدف از این اقدام رسانه‌ای را مخدوش کردن وجهه جمهوری اسلامی ایران در جهان عنوان کرد و گفت : دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا افکار عمومی دنیا را به سمتی ببرند که ایران را خشن نشان دهند.

طائب پروژه دیگر دشمنان را ایجاد شورای حکمیت عنوان کرد و گفت: چگونه ممکن است در کشوری که هر ساله یک انتخابات برگزار می‌شود ، شورای حکمیت تشکیل داد و انتظار نداشت هر سال این اقدام تکرار شود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر این مسئله برطرف شود.

وی گفت: از نخبگان نیز انتظار می‌رود از این به بعد ، از آرای ‪ ۴۰‬میلیونی مردم ایران دفاع کنند چرا که اگر نخبگان کشور دچار تردید شوند، هزینه های نگهداری انقلاب اسلامی بالا می‌رود.

وی از نخبگانی که به هر دلیلی درباره مسائل انتخابات دچار شبهه هستند، خواست روند انتخابات را بار دیگر مرور کنند تا به واقعیت ماجرا پی ببرند و از یکپارچگی و وحدت ملت حمایت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب در پاسخ به پرسشی در مورد مجرم بودن یا نبودن میر حسین موسوی با توجه به درگیری‌های اخیر گفت: نباید به سرعت فضای کشور را امنیتی کرد.

وی افزود: من معتقد نیستم که موسوی دروغگو است اما گمان می‌کنم به نحوی روی احساسات وی تاثیر گذاشته شده است که او گمان می‌کند برنده انتخابات بوده یا اینکه تقلبی صورت گرفته است.

فرمانده بسیج تصریح کرد: هنر انقلاب اسلامی این است که کسانی که وابسته به خارج از ایران هستند را پیدا کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: مشکلات باید در چهارچوب نظام حل و فصل شود. بنابراین باید تحمل کرد تا مشکلات در درون نظام حل و فصل شود.

طائب در پاسخ به پرسشی در خصوص موضع خود در برابر هاشمی رفسنجانی گفت: به همه توصیه می‌کنم که از امام و رهبر خود پیشی نگیریم چرا که مقام معظم رهبری در این خصوص صحبت کرده اند.

وی افزود: در هر صورت از نخبگان کشور انتظار می‌رود که از نظام و جمهوری اسلامی دفاع کنند نه اینکه افراد وابسته به آنان وارد صحنه اعتراضات شوند چرا که باید پایه‌ها و ارکان اصلی انقلاب اسلامی حفظ شود.

طائب در پاسخ به پرسشی در خصوص دیدگاهش درباره سلامت انتخابات گفت:
همواره در یک طرف انتخابات افراد ناراضی و طرف دیگر افراد سپاسگزار قرار می گیرند اما هیچگاه ناراضی‌ها به معترضان تبدیل نمی‌شوند.

وی افزود: آیا تعداد معترضان از تعداد ‪ ۴۰‬میلیون رای‌دهنده بیشتر بوده است یا آنکه تعداد معترضان به یک چهلم تعداد رای‌دهندگان هم نمی‌رسد؟!.

طائب در پاسخ به پرسشی در خصوص قطع پیامک و شبکه‌های اینترنتی گفت: هر سیستم امنیتی برای کنترل برخی مسائل ، اجازه چنین اقداماتی را دارد اما این مسئله امنیتی است و ربطی به سلامت انتخابات ندارد که بخواهیم درباره آنها گفت وگو کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد