وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پاسخ خون‌های ریخته شده‌ را باید عوامل پشت صحنه بدهند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه یک عده‌ پس از انتخابات قانون را قبول نکردند، گفت: پاسخ خون‌های ریخته شده در اغتشاشات اخیر را باید عوامل پشت صحنه بدهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید‌رضا تقوی شنبه شب در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بخش‌های سیاسی جهان را عوض کرد، افزود: پس از انقلاب دشمنان این انقلاب را رها نکردند و مدام به آن هجمه وارد کردند.
وی با تبریک انتخابات به ملت ایران و پیروزی آنان اظهار داشت: این انتخابات بسیاری از مسائل را روشن کرد و این اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر شاهد آن بودیم نباید کسی را نگران کند چراکه این مانند غربال است.
تقوی با تاکید بر اینکه گاهی باید انقلاب غربالش را بردارد، تصریح کرد: یکی از نکته‌هایی که در این انتخابات مشهود بود هم‌صدایی تمام‌ مستکبرین مانند آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس بود که همه به اتفاق می‌گفتند احمدی‌نژاد نباید دوباره رئیس جمهور ایران شود.
وی افزود: ما باید به هوش می‌بودیم که این مستکبرین دلسوز ملت ما نیستند که می‌خواستند کسی رای بیاورد که دلسوز ملت باشد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه یک عده در داخل کشور نیز جملات کشور‌های استکباری را تکرار می‌کردند، اظهار داشت: بعد از اعلام نتایج یک عده قانون را قبول نکردند و باید جواب خون‌های ریخته شده را افراد پشت صحنه بدهند.
وی خاطرنشان کرد: این افراد با همین قانون در انتخابات ثبت نام کردند، با همین قانون تبلیغات کردند و با همین قانون رای دادند و وقتی نتیجه آمد می‌گویند قانون را قبول ندارند که این بسیار عجیب است.
تقوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه تاریخی تهران تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در آن نماز جمعه سخنرانی جامع و بی‌نظیری را انجام دادند اما شاهد آن هستیم که اینان باز اطلاعیه و بیانیه می‌دهند و حال سئوال ما اینست که این ولایتمداری و خطی امامی بودن است.
وی افزود: سرفصل خط امام پیروی از ولایت فقیه است و این در حالیست که امام فرمودند پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: شما یک پارچه سبز بر می‌دارید که این مربوط به ولایت و اهل‌البیت (ع) است که ما نیز این را دوست داریم، اما کار شما شبیه به جنگ نهروان و جنگی که قران بر سرنیزه کردند و حضرت علی (ع) را خانه‌نشین کردند بود.
تقوی با اشاره به اینکه ما ماهیت استفاده از آن پارچه سبز را خوب می‌دانیم، اظهار داشت: این یک انقلاب مخملی سبز است که در انقلاب مخملی که در اوکراین و گرجستان صورت گرفت 17 دستور عملیاتی وجود داشت و این در حالیست که اینان در ایران 10 دستور آنرا عملیاتی کردند.
وی افزود: شما چند ساعت مانده به رای‌گیری آن آقا را فرستاید در تیمتان و گفتید باید با نافرمانی مدنی و کشاندن مردم به خیابان اجازه ندهیم که مردم شیرنی این انتخابات را بچشند و آنرا تلخ کردند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت: اقرار‌ها و اعتراف‌های آنان امروز موجود است که به زودی پخش می‌شود تا مردم بدانند.
تقوی با اشاره به اینکه ما به دقت اینان را رصد کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌دانیم اینان با چه کسانی در ارتباط بودند، چگونه در ارتباط بودند و تغییرات در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌هایشان را نیز رصد کردیم.
وی با اشاره به ابعاد انقلاب مخملی تصریح کرد: یکی از ابعاد انقلاب مخملی اینست که آن مجموعه سرکار را دروغگو خطاب می‌کنند.
تقوی افزود: شما هر جا رفتید به رئیس جمهوری که مردم به آن رای دادند و برسرکار بود را دروغگو معرفی کردید و این در حالیست که آنان می‌خواستند با این کارشان اعتماد را بشکنند.
وی با اشاره به سفر‌های استانی احمدی نژاد تصریح کرد: احمدی نژاد 2 بار تمام ایران را رفته است و مردم این دولت و رئیس جمهور را دیدند که تلاش می‌کند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه در انتخابات دهم یک پدیده در انتخابات اتفاق افتاد، اظهار داشت: تهرانی‌ها تا پیش از این انتخابات معتقد بودند که رای آنان سرنوشت کشور را مشخص می‌کند اما در این انتخابات مردم روستا‌ها به طور گسترده در انتخابات شرکت کردند و آنان را پس زدند.
وی با اشاره به وظایف دولت دهم خاطرنشان کرد: باید در دولت دهم مدیران با شور و نشاط بیشتری فعالیت کنند و اصولگرایی را چنان تثبیت کنند که اگر تمام دنیا بسیج شدند نتوانند خدشه‌ای به انقلاب وارد کنند و ما امروز هر چه داریم از ولایت، امام (ره) و رهبر فرزانه‌مان داریم.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به بحث مدیریت در سطح کشور اضافه کرد: باید در سطح کشور به فکر ارزیابی مدیران موفق، جابه‌جایی نسل‌ها و مدیریت‌ها باشیم و این در حالیست که تاکنون کار مهمی برای آن صورت نگرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد