وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آمریکا از ایران انتقاد می‌کند اما کشتار در غزه را نادیده می‌گیرد

سفیر سوریه در واشنگتن در مصاحبه با یکی از شبکه‌های خبری آمریکا ضمن انتقاد از معیارهای متناقض کاخ سفید تصریح کرد که این کشور از رویدادهای اخیر در ایران انتقاد می‌کند اما جنایات اسرائیلی‌ها در غزه را نادیده می‌گیرد.

"عماد مصطفی " در مصاحبه با شبکه خبری "سی‌ان‌ان " ناامیدی خود از سرگیری مذاکرات صلح کشورش با اسرائیل را ابراز داشت و تصریح کرد که شرایط کنونی مثبت نیست.
سفیر سوریه ضمن انتقاد از معیارهای متناقض آمریکا تصریح کرد که آمریکا از وقایع بعد از انتخابات در ایران انتقاد می‌کند اما سیاست‌های اسرائیل در غزه را نادیده می‌گیرد.
مصطفی در ادامه مصاحبه با این شبکه خبری آمریکایی افزود: وضعیت کنونی مثبت نیست و ما زیاد خوش بین نیستیم. ما فقط هنگامی به سمت صلح پیش خواهیم رفت که به این نتیجه برسیم که اسرائیل خواهان صلح با همسایگان خود است.
این دیپلمات سوری دستورالعملی را که "بشار اشد " رئیس جمهور سوریه برای صلح پیشنهاد کرده بود را تکرار کرد.
اسد معتقد است که صلح کامل بین سوریه و اسرائیل فقط در صورتی امکان پذیر است که اسرائیل به طور کامل از بلندی‌های جولان عقب نشینی کند.
مصطفی در مصاحبه خود با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت که آمریکا با شیوه‌ای دوگانه در انتقادات خود علیه ایران عمل کرده است. وی افزود آن چیزی که او را نگران کرده معیارهای دوگانه‌ای است که واشنگتن در قبال تهران اتخاذ کرده حال آنکه یک قتل عام در غزه روی داده است که به ندرت به آن اشاره می‌شود.
مصطفی تاکید کرد که آمریکا باید حساسیت یکسانی به تمامی موضوعات داشته باشد نه فقط هنگامی که آن موضوع با دیدگاه‌هایش مرتبط باشد.
سفیر سوریه در آمریکا در این مصاحبه خود با این شبکه خبری آمریکایی تصریح کرد: شما روابط خوبی با اسرائیل دارید. اسرائیل در حال کشتار فلسطینیان است. شما چه کاری درباره آن انجام دادید؟ چرا شما معیارهای متناقض دارید؟
عماد مصطفی ایران را به عنوان یک "کشور خیلی مهم در خاورمیانه " و به عنوان یک دوست نزدیک به سوریه توصیف کرد.
وی گفت که جهان باید به ایرانیان اجازه دهد تا امور داخلی خود را اداره کنند و تصریح کرد که دخالت باعث تخریب ثبات در منطقه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد