وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دیدار کمیسیون امنیت با روسای قوا و مراجع

اعضای این کمیسیون در ادامه دیدارهای خود با برخی مسئولان و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با حجت الاسلام ناطق نوری دیدار داشتند که این دیدار بسیار مفید بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیدار برخی از اعضای این کمیسیون با ناطق نوری، موسوی و هاشمی رفسنجانی به منظور حل مسائل انتخاباتی، از دیدار با رئیس قوه قضائیه، رئیس جمهور ، رئیس مجلس و مراجع عظام در قم در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام حسین ابراهیمی با اشاره به دیدار امروز برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حجت الاسلام ناطق نوری اظهارداشت: اعضای این کمیسیون در ادامه دیدارهای خود با برخی مسئولان و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با حجت الاسلام ناطق نوری دیدار داشتند که این دیدار بسیار مفید بود.

وی که در دیدار امروز اعضای کمیسیون با ناطق نوری حضور داشته است،افزود: آقای ناطق نوری برای حل مسائل به وجود آمده پس از انتخابات آمادگی کامل دارد و در این دیدار بر همکاری برای پایان بخشیدن به مسائل و مباحث پیش آمده تاکید کرد.

ابراهیمی با خودداری از بیان مطالب مطرح شده دراین دیدار، تصریح کرد: از آنجا که کمیسیون امنیت ملی تصمیم دارد دیدارهایی با رئیس قوه قضائیه ، مراجع عظام در قم و رئیس جمهور و احتمالا رئیس مجلس داشته باشد لذا جمع بندی نهایی از این دیدار ها در روزهای آینده در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

رئیس کمیته روابط خاجی مجلس یادآور شد: کلیت بحث این است که دردیدارهایی که با آقایان هاشمی رفسنجانی، میرحسن موسوی و ناطق نوری داشتیم مشخص شد همگی بر ختم غائله و حل مسائل موجود تاکید دارند. وی یادآور شد: آقای موسوی حرفهایی دارد که بخشی قابل بررسی و بخشی خارج از قانون است، بنابراین ما به مذاکرات ادامه می دهیم تا ایرادات وارده رفع شود.

ابراهیمی تاکید کرد: ما معتقدیم همه این افراد به نظام و انقلاب دلبستگی دارند و با توجه به این موضوع سعی می کنیم مباحث را پیگیری و حل کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آقای هاشمی نیز در دیداری که با ایشان داشتیم تاکید کرد که رابطه ایشان با مقام معظم رهبری همچنان رابطه عاشق ومعشوق است و ازهم جدا شدنی نیستند وهمچنین تاکید داشت که در مقابل رهبری تابعیت محض دارد. حتی گفتند که درباره فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در حال تکمیل نامه ای هستند که آن را خدمت رهبر انقلاب هم برده اند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی پس از پایان دیدارهای خود با مقامات یاد شده که تا پایان هفته جاری به طول خواهد انجامید، جمع بندی خود از نظرات افرادی که با آنان دیدار داشته است را رسما اعلام می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد