وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مک کین: بودجه رسانه‌های مخالف دولت ایران را افزایش می‌دهیم

سناتور جمهوری‌خواه و نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه اعلام کرد که قانونگذاران این کشور در تلاش هستند تا بودجه رسانه‌های مخالف دولت ایران را افزایش دهند.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، سناتورهای آمریکایی قول دادند تا به مخالفان در ایران کمک کنند. این سناتورها ضمن دخالت در امور داخلی ایران ادعا کردند در انتخابات ریاست جمهوری ایران تقلب صورت گرفته است.


"لیندسی گراهام " سناتور جمهوری خواه ادعا کرد: حقیقت این است که این انتخابات تقلبی بوده است و مردم در ایران در تلاش هستند تا بی‌پرده سخن بگویند و ما نیاز داریم تا به آنها کمک کنیم.
"جان مک کین " سناتور جمهوری خواه که در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته شکست خورد در پاسخ به اظهارات مقامات ایران مبنی بر دخالت در امور داخلی این کشور گفت: ما طرف هیچ کاندیدایی را در این انتخابات نگرفته‌ایم. ما طرف مردم ایران را گرفته‌ایم تا حقوق بشر و آزادی داشته باشند.
گراهام، مک کین و "جو لیبرمن " گفتند که قصد دارند رادیوی خبری مورد حمایت آمریکا در ایران را ارتقا دهند.
مک کین گفت که قانونگذاران در تلاش هستند تا بودجه رادیو فردا که بخشی از رادیو آزادی است را افزایش دهند.
وی افزود که اهداف دیگر شامل ارتقای رادیو و تلویزیون صدای آمریکا بوده و همچنین کمک به ایرانیان برای دستیابی به سایت‌های اینترنتی نظیر تویتر، فیس‌بوک و یو تیوب است.
این نماینده جمهوری خواه در ادامه گفت: در زمان جنگ سرد ما برای مخالفان لهستانی دستگاه‌های چاپ را فراهم کردیم تا آنها بتوانند اطلاعات را منتشر کنند اما امروز تویتر، فیس بوک و یو تیوب مدل امروزی دستگاه‌های چاپ هستند.
این سه قانونگذار آمریکایی اظهارات محکم‌تر "باراک اوباما " علیه ایران در جریان کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه را تحسین کردند.
اگر چه باراک اوباما در کنفرانس خبری اخیرش،سعی داشت تا به بی‌احتیاطی دیپلماتیکی دست نزند که وضعیت دولتش را در مواجهه با ایران در آینده به خطر بیندازد، اما از سوی دیگر فشارهای لابی‌های کنگره و برخی نمایندگان کنگره که از مواضع ضد ایرانی ایالات متحده حمایت می‌کنند سبب عدم تعادل در موضع گیری وی شد هر چند اوباما خواست با رویکرد حقوق بشری این عدم تعادل را پوشش دهد.
آمریکا در سال 2000 با ادعای عدم سلامت در انتخابات از سوی "ال‌گور " رقیب بوش روبرو شد که با رای دادگاه به نفع جرج بوش، وی به ریاست جمهوری رسید. اختلاف آراء "بوش " و "ال‌گور " کمتر از 5 درصد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد