وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

هاشمی بزودی بیانیه‌ای در حمایت از رهبری می‌دهد

اعضای هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و روسای کمیته‌های این کمیسیون هیاتی را تشکیل داده‌اند که طی دو روز گذشته با آقایان محسن رضایی، میرحسین موسوی و اکبر هاشمی رفسنجانی دیدار داشتند و فردا نیز با علی‌اکبر ناطق نوری دیدار خواهندداشت.

محمد‌کرمی‌راد مجموعه دیدارهای انجام شده از سوی اعضای این کمیسیون را مثبت و موثر ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود تا در نتیجه این دیدارها مسائل اخیر به وجود آمده در کشور حل و فصل شود.



نماینده کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در دیدار اعضای این کمیسیون با محسن رضایی، وی برای حل مسائل موجود اعلام آمادگی کرده است، ادامه داد: بنده به عنوان نماینده کرمانشاه در جریان درخواست وی برای بازشماری آرایش در این استان هستم.

وی با اشاره به وجود 156 صندوق اخذ رای در کرمانشاه از بازشماری 31 صندوق آن تحت نظارت رئیس شورای نگهبان کرمانشاه،‌فرماندار این استان و عادل آذر و جهانبخش کریمی به عنوان نمایندگان محسن رضایی یاد کرد وافزود: در مجموع این بازشماری تنها دو رای یکی در حوزه بیستون و دیگری در کرمانشاه بوده است که از سبد آرای رضایی به سبد آرای موسوی ریخته شده است.

کرمی‌راد با تاکید بر اینکه تخلفی در شمارش آرای رضایی به وجود نیامده است، انصراف او از اعتراضش به شورای نگهبان را در همین راستا ارزیابی کرد و افزود: اما متاسفانه ایشان به گونه‌ای اعلام انصراف نمودند که منتی هم بر سر تشکیلات و نظام گذاشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در دیدار با موسوی حضور نداشته است به نقل از دیگر اعضای این کمیسیون در دیدار با این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: در این دیدار مسائل امنیتی به ایشان گوشزد شد اما ایشان بار دیگر بر موضع خود مبنی بر ابطال انتخابات پافشاری کردند و اعتراضاتی نسبت به نرسیدن تعرفه‌ها، قطع پیامک‌ها و موارد دیگری را با اعضای کمیسیون مطرح کردند.

به گفته وی: ذهنیت موسوی بر اساس اخباری که به او ارائه شده است نسبت به مساله انتخابات منفی شده و همچنان خواستار حضور در یک جمع عمومی با هوادارانش در استادیوم آزادی را یک مکان دیگر است و البته تقاضای حضور در رسانه ملی نیز را مطرح کرده است.

کرمی‌راد همچنین در تشریح دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از تاکید هاشمی مبنی بر دلسوزی‌اش برای نظام و رهبری یاد کرد و افزود: ایشان بنا دارند تا به زودی بیانیه‌ای را در حمایت از مقام معظم رهبری ارائه دهند.

وی به نقل از هاشمی گفت: نظام و رهبری در این زمینه مظلوم واقع شده‌اند و اگر به توصیه‌های ایشان عمل می‌شد، چنین اتفاقی نمی‌افتاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد