وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تمکین نکردن به رهنمودهای رهبر ادامه راه مستکبران و منافقان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به عملکرد برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمکین نکردن به رهنمودهای این عظمای ولایت پشت کردن به ولایت و ادامه راه مستکبران و منافقان است

.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، حجت الاسلام غلامرضا حسنی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه با بیان اینکه ما همه مطیع ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای هستیم، اظهار داشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نه رهبر 70 میلیون جمعیت ایران اسلامی بلکه رهبر 2 میلیارد مسلمان جهان اسلام است.

وی خطاب به برخی از جریان های سیاسی نیز خاطرنشان کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری حل مشکلات و رفع ابهامات تنها از راه قانونی امکان‌پذیر است و شورای نگهبان آمادگی رسیدگی دقیق به شکایات نامزدها را دارد.

حسنی با اعلام اینکه تخریب اموال و تحریک مردم نشانه شکست است، گفت: نامزدها باید خود ملتزم به قانون باشند و مردم را نیز به قانون‌گرایی دعوت کنند.

وی در ادامه با اشاره به هفته قوه قضائیه به زندگانی پربار آیت الله بهشتی اشاره کرد و یادآور شد: تاریخ سی سال انقلاب اسلامی نشان داده خون شهید پایمال نخواهد شد و آثار شهادتش ماندگار خواهد بود.

همچنین امام جمعه ارومیه به فضلیت های ماه رجب اشاره کرد و از مردم خواست نهایت استفاده از این فضلیت های این ماه ببرند.

امام جمعه ارومیه در ادامه از عموم خانواده معظم شهدا جانبازان، ایثارگران و آزادگان و مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی خواست علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های والای آنان و انقلاب اسلامی مهر باطلی بر اقدامات تروریستی ابرقدرت‌های خون آشام زده و فریاد انزجار خود را به کشورهای استکبارستیز اعلام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد