وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پیروزی وکیل ایرانی در آمریکا و بازگشایی سایت‌ دکتر رضایی

با پیروزی وکیل شرکت نرم افزاری ایرانی در دستگاه قضایی آمریکا، شرکت سرویس دهنده آمریکایی محکوم به خدمات دهی مجدد به سایتهای ایرانی از جمله پایگاه اینترنتی دکتر محسن رضایی شد.



به گزارش ایفنا نیوز، با وجود ادعاهای حمایت از جریان آزاد اطلاعات و آزادی بیان از سوی دولت آمریکا، عصر روز سه شنبه گذشته یک دیتاسنتر آمریکایی سرورهایی که بیش از 80 سایت ایرانی با موضوعات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خبری بر روی آنها قرار داشت را بدون هشدار قبلی از دسترس خارج کرد.

استناد این شرکت آمریکایی به "قوانین تحریم جمهوری اسلامی" مصوب کنگره امریکا بود که خوشبختانه با تلاش و پیگیریهای حقوقی وکلایی در ایران و آمریکا، چهارشنبه شب به وقت ایران دادگاهی تشکیل شد و با توجه به تضییع حقوق صدها هزار بیننده سایتهای مذکور، حکم به تداوم سرویس دهی به سایتهای ایرانی داده شد.

پایگاه اینترنتی دکتر محسن رضایی و سایت های خبری فردا نیوز، عصرایران، آینده نیوز، پارسینه، شفاف، امید، سایه نیوز، بورس نیوز، بولتن، همصدا، شیعه نیوز، پرس تی وی (بیروت)، کازرون نما، لاهیگ، پول نیوز، جرس نیوز، کمیاب نیوز، رویداد، ارم نیوز، بوشهر نیوز، آگاهی، ایبنا نیوز، سوتیتر، پیمانه، البرز، ایونا، سیبنا، مذهب نیوز، بشری نیوز و ... از جمله سایتهایی بودند که بیش از 48 ساعت از دسترس خارج شده بودند و اکنون خوشبختانه مشکل آنها رفع شده است.

پایگاه اینترنتی دکتر محسن رضایی در انتهای خبری که به این دلیل منتشر کرد، آورده است: به نوبه خود از همه همراهان خوب و صمیمی - که با نگرانی این حادثه را دنبال می کردند - بابت وقفه پیش آمده عذرخواهی می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد