وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

امیر قطر در فرانسه؛ دمکراسی را از ایران یاد بگیرید

او درباره حوادث اخیر ایران نیز اظهار داشته است: آشوب‌های اینچنینی در هر کشوری، ممکن است رخ بدهد و در واقع، این رخدادها، هزینه دموکراتیزه شدن هر کشور است. آنچه در ایران روی داده، شبیه شورش‌های پاریس پس از انقلاب فرانسه است.

سرویس بین‌الملل «تابناک» ـ دمکراسی را از ایران یاد بگیرید. این کشور در سی سال گذشته، چهار رئیس‌جمهور عوض کرده، اما برخی از کشورهای عربی در مدت این سی سال، هیچ انتخابات یا تغییر مدیریتی در آن صورت نگرفته و همچنان به حکومت یک نفره ادامه می‌دهند.

به گزارش «الشرق الاوسط»، «شیخ حمد بن خلیفه»، امیر قطر که در حال بازدید از فرانسه است، در سخنانی که این روزنامه عربی آن را کاملا متفاوت و غیر معمول خوانده، علاوه بر سخن بالا، تعریف جدیدی از دمکراسی ایرانی را نیز ارایه داد و اظهار داشت: تغییرات گسترده مدیریت‌ها در سطوح عالی نظام ایران، یعنی دمکراسی ایرانی.

او درباره حوادث اخیر ایران نیز اظهار داشته است که آشوب‌های اینچنینی در هر کشوری، ممکن است رخ بدهد و در واقع، این رخدادها ،هزینه دموکراتیزه شدن هر کشور است. آنچه در ایران روی داده، شبیه شورش‌های پاریس پس از انقلاب فرانسه است.
از سوی دیگر، «برتراند دلانویه»، رئیس شورای معتمدان پاریس نیز در مراسمی که امیر قطر این سخنان را مطرح کرد، اظهار داشت: جناب امیر، نگرانی شما از رویدادهای ایران را درک می‌کنم.

البته به نظر می‌رسد، دلانویه، تنها از گفته‌های امیر قطر، «ایران» را شنیده و هماهنگ با مقامات کشورش از سخنان امیر قطر موضعی ضد ایرانی دریافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد