وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت حماسه انتخابات ریاست جمهوری و حوادث پس از آن، با صدور بیانیه ای از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت کرد.


به گزارش ایرنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:
خدا را شاکریم که درغیبت امام عصر (عج) از نعمت پر برکت رهبری بی‌بدیل ، آگاه و جامع نگر بهره مندیم؟ رهبری شجاع، بصیر، مدیر و مدبر که در لحظات حساس فتنه را شناسایی و چشم آن را کور می‌نماید.

در روز جمعه بیست ونهم خرداد ملت عزیز ایران اسلامی طعم شیرین نعمت ولایت را همچون گذشته چشید و غبار بار بوجود آمده از آتش حسد و فساد قانون شکنان و آشوبگران را از تن وفاداران به نظام و انقلاب زدود.

ملت قدرشناس و آگاه ایران به تبعیت از ولی امر مسلمین جهان، آگاهی کامل از گروه‌ها و جریانات داخلی و خارجی داشته و دسته بندیها و جناح‌های مختلف و سران آنها را خوب می‌شناسند و دوستداران و معاندین کشور را بخوبی تشخیص می‌دهند و به بدخواهان در مواقع لزوم پاسخ قاطع خواهد داد.

این روزها که مردم سرمست از شراب ظهور حماسه حضور ‪ ۸۵‬درصدی خود و بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، عده‌ای مطرود و شکست خورده سیاسی درصدد تلخ کردن کام شیرین مردم دراین حماسه غرور آفرینند و بنای نوکری اجانب و بیگانگان را دارند و تحت لوای فرمان اربابان خبیث خود به بهانه های واهی سعی در ایجاد آشوب و ناامن جلوه دادن ایران اسلامی دارند.

بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن احترام و ارج نهادن به حضور چهل میلیونی مردم در حماسه ‪ ۲۲‬خرداد از کاندیداهای معترض می‌خواهد تا برای پیگیری مطالبات خود از راه‌های قانونی وارد عمل شده و از هر گونه قانون گریزی بپرهیزند.

آنچه امروز نیاز جامعه ماست وحدت و برادری درسایه آرامش جامعه است که در بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه بیان شد.

امید است آحاد ملت با تمام وجود شرایط را درک کرده و سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه کارها و قانون را فصل الخطاب خویش قرار داده و با آرامش و همدلی و یکپارچگی خود این وحدت را به نمایش بگذارند و رهبران جریان‌های سیاسی با قدرشناسی از حماسه مشارکت ‪ ۸۵‬درصدی مردم که نشان از مردم سالاری دینی است، نهایت انصاف را به خرج داده و چهارچوب مواضع رهبری و سازکارهای قانونی فضای ملتهب کشور را به آرامش و امنیت سوق دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد