وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

هشدار صریح نماینده رضایی: مردم را در جریان پشت صحنه وقایع قرار می دهم

دکتر علی احمدی نماینده محسن رضایی برای پیگیری شکایات انتخاباتی در شورای نگهبان، در واکنش به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: بازشماری آرا به دلیل عدم همکاری شورای نگهبان و وزارت کشور در هیچ یک از استانها و حوزه های مورد توافق صورت نگرفته است.



به گزارش ایفنا نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی دکتر محسن رضایی، نماینده این کاندیدا ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: در استان کرمانشاه نیز که بازشماری آغاز شده بود، به دلیل عدم دسترسی نمایندگان ما به همه کنترلهای لازم و فرمهای کلیدی 22، 23، 28 و 29 این بازشماری در همان ابتدا متوقف شده است بنابراین سخنان آقای کدخدایی و اطلاعیه ستاد انتخابات کشور خلاف واقع بوده و تکذیب می شود.

علی احمدی همچنین تاکید کرد: دلایل و مستندات اخلال و عدم همکاری در بازشماری آراء صندوقها، طی دو نامه مفصل به اطلاع جناب آقای کدخدایی رسیده است.

وی همچنین افزود: البته اگر آقایان اظهارات خلاف واقع را تکذیب نکرده و به چنین سخنانی ادامه دهند، آن موقع مجبور خواهیم شد مکاتبات با شورای نگهبان و دلایل و مستنداتی که منجر به انصراف و عدم پیگیری آقای رضایی از بازشماری آرا شده است را منتشر کنیم تا ملت شریف ایران در جریان حقایق این اقدام و وقایع پشت صحنه آن قرار گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد