وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قشقاوی دلایل عدم شرکت ایران در نشست ایتالیا را اعلام کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه به درخواست ایران برای مذاکرات کارشناسی هیئت های ایران و ایتالیا در آستانه نشست افغانستان در این کشور اشاره کردو عدم برگزاری این مذاکرات و مهیا نشدن برخی مقدمات اولیه و فنی را دلیل عدم حضور وزیر امور خارجه ایران در این نشست اعلام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر،  حسن قشقاوی سخنگوی وزارت امورخارجه متعاقب اطلاع رسانی هفته جاری در خصوص وضعیت حضور کشورمان در کنفرانس افغانستان در ایتالیا و تصریح اینکه نتایج بررسی ها اعلام خواهد شد، گفت: بر اساس توافقات اولیه بین جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا، مقرر شده بود با هدف افزایش حداکثری دستاوردهای کنفرانس افغانستان در شهر تریسته ایتالیا، قبل از برگزاری کنفرانس مذکور برخی مقدمات اولیه و فنی از جمله مذاکرات کارشناسی هیئت های دو کشور برگزار و از این طریق زمینه های لازم برای حضور موثر تر هیئت ایرانی در کنفرانس افغانستان را فراهم گردد. لیکن زمینه مشارکت فراهم نگردید.

سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد: بدیهی است جمهوری اسلامی ایران همواره از هیچ گونه کوشش و تلاشی جهت اعاده صلح، ثبات و امنیت در کشور دوست و همسایه خود افغانستان و نیز همکاری با جامعه بین المللی در مسیر سازندگی این کشور دریغ نورزیده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد