وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وجود مقام معظم رهبری بزرگترین نعمت برای کشور است

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: بزرگترین نعمتی که خدا امروز به ما عطا کرده وجود مقام معظم رهبری است و ایشان زمانی که ابهامات بیشتر شده و سرگردانی ایجاد می‌شود، مسیر درست را به ما نشان می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله محمد‌تقی مصباح یزدی در دیدار جمعی از دانشجویان آموزشکده علویون سپاه به فریب‌کاری‌ها و ابهامات موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: تاریخ نشان می‌دهد همواره اختلافات و درگیری‌ها در تمام جوامع وجود داشته و قرآن کریم آنها را یادآور شده تا عبرت بگیریم.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سنت‌های الهی اشاره کرد و افزود: یکی از سنت‌های الهی امداد خداوند است که بسیاری از قدرتمندان زورگو و فاسدان را سال‌ها بر اریکه قدرت باقی می‌گذارد و از طرفی انسان‌های مومن و باتقوا را شکست‌خورده باقی می‌گذارد.
وی در ادامه بیان کرد: خداوند متعال انسان‌ها را رها نکرده و این‌طور نیست که پاداش کیفر تنها برای آخرت باشد بلکه اراده خداوند چارچوب معینی دارد که گاهی می‌توانیم آن را بفهمیم.
آیت‌الله مصباح‌یزدی تصریح کرد: بعضی‌ها که راه خود را مشخص کرده‌اند خداوند به آنها کمک می‌کند تا راه خود را پیش ببرند و نباید تعجب کنیم که کفار در زندگی خود پیشرفت می‌کنند.
وی بعضی از آزمایش‌های پروردگار را برای انسان نقطه‌عطف توصیف کرد و اظهار داشت: هیچ انسانی نیست که پا به دایره تکلیف بگذارد و امتحان نشود و هر کس مسئولیت‌ بیشتری دارد امتحانش هم سخت‌تر است و اگر سقوط کند عقوبتش بزرگتر است.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر انسان بر اساس ایمان به خدا تکلیفی را انجام دهد، خداوند او را کمک می‌کند.
وی با اشاره به پیروزی‌های مسلمانان در صدر اسلام گفت: احساس می‌شد این پیروزی‌ها اختصاص به زمان پیامبر دارد اما در جنگ لبنان خدا آن را نشان داد که در میان شیعیان لبنان اقلیتی به نام حزب‌الله در مقابل قوی‌ترین ارتش پیشرفته پیروز شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد